piotrpuzicki Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 (edytowane) No motor oryginal, tyle tylko ze Trzeba nim jezdzic a nie postwwic w garazu na dywanie. .... nie do końca łapie kontekst Twojego posta.Dla wyjasnienia: pisałem że w oryginalnych lightbarach przełącznik decydującyo użyciu tych świateł jest zamontowany w jedej z lamp.Wlaczasz lub nie przy przełaczaniu na drogowe Oczywiscie podczas jazdy raczej utrudniona zmiana ... dlatego trzeba sie zdecydowac przedstartem, czy ligtbary beda swiecily razem z drogowymi. Tak mam w swoim moto i dla mnie jak najbardziej funkcjonalne rozwiazanie Edytowane 8 Marca 2008 przez piotrpuzicki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 w oryginałach jest zamontowany w obudowie jednej z lamp, a całość podłącza siępod przełącznik mijania/drogowe ...w oryginałach jest zamontowany w obudowie jednej z lamp, a całość podłącza siępod przełącznik mijania/drogowe ... Piotrmam prosbę, czy możesz zrobic zdjecie tego przełącznika? jeszcze jedno - podłączałeś przez przekażnik, czy prosto z kostki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 [...] trzeba sie zdecydowac przedstartem, czy ligtbary beda swiecily razem z drogowymi. Tez tak mam ze lightbary wlaczaja sie razem z dlugimi i jest to jedyne rozsadne rozwiazanie jesli chcesz uzywac jednego palca do wlacznia swiatel :icon_mrgreen: Sztuka polega na tym aby podczas jazdy nie kombinowac z rekoma i nie odrywac ich od kiery. :) a nie szukac gdzies dodatkowego wlacznika swiatel [...] Dolozylem zarowke Philips'a plus 30% i sam jestem ciekaw efektu. To ja widzialem wczoraj zarowki Philips'a H7 ktore, ponoc, daja 50% wiecej swiatla i lepiej oswietlaja droge.Moze takie zalozyc i bedzie OK ? :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpuzicki Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Piotrmam prosbę, czy możesz zrobic zdjecie tego przełącznika? jeszcze jedno - podłączałeś przez przekażnik, czy prosto z kostki? tutaj masz ZDJECIE tego cudaa co do przekaźnika to oczywiscie jest. Załączenie swiateł drogowych powodujezałączenie przekaźnika i włączenie lightbarow jezeli wczesniej zostaly wlaczone przez prezentowany włącznik w obudowie lampy. Mozna tez je owym przełącznikiem wyłączyć i nie będą się paliły razem z drogowymi,generalnie wcale się nie będą paliły pzdr Grzegorz raczej odpowiada nie na Twoj post, tylko nawiazuje do rozmowy o moto kupionym od 70 letniego goscia :banghead: ... to nie załapałem zupełnie :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAREK Z Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 :banghead: Sztuka polega na tym aby podczas jazdy nie kombinowac z rekoma i nie odrywac ich od kiery. :banghead: a nie szukac gdzies dodatkowego wlacznika swiatel :evil:dodatkowy włącznik nie służy do włączania lightbarów w czasie jazdy.Włacza się je w momencie zmiany świateł z mijania na drogowe (lub z drogowych na mijania jeśli ma tak ktoś podłączone)głównym włącznikiem zmiany świateł.Włącznikiem dodatkowym możesz wyłączyc lighbary by nieświeciły wogule.polecam rozwiązanie Piotra, też tak mam zrobione i sobie chwalepozdrawiam DAREK Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Po to jest właśnie DB Killer, zakładasz i jedziesz na kontrole, po pozytywnej kontroli zdejmujesz i w drogę :icon_razz: Uwaga, Uwaga !!!!Nie dotyczy UK !!! ( moze nie wszystkich regjonow, ale .... )Wlasnie pojechalem z DK na stacje i .................... wroc jak bedziesz mial cichsze :notworthy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Witam, juz po nocnych jazdach z nowa lampa. Swieci znacznie lepiej, super wyglada a na "długich" jasno jak w dzien. Polecam. Dzisiaj zakupilem nowego Metzelera ME 880 (czekam za przednią) na tył, juz po samym ksztalcie widac, ze bedzie sie lepiej skladał w zakretach w stosunku do Dunlopa D404. Jazda calkiem przyjemna wg. mnie mniej wysilku trzeba przykladac do kladzenia go w zakrecie (zreszta XVS1100 sam sie pieknie kladzie...). Wszystko byloby cudownie gdyby nie jakiś debilny ch*j na skrzyzowaniu nie zajechal mi drogi. Zakret w prawo, stoje pierwszy, ustap pierszenstwa przejazdu, przepuscilem dwa wozy i ruszam a ta bezmyslna masa zaraz po ruszeniu nagle mnie wyprzedza z lewej. Ledwie wyprostowalem z łuku motocykl, oparłem sie gmolem o prawe drzwi pasazera. Kut@s na to raczka do gory i pojechal w sina dal... Prawie, prawie a mialbym nową lewą noge :) ... z gipsu. sk***iel to najslabsze słowo na jego opis. Uważajcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STYK Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Panowie kolejne pytanie: Jak zdjęć lewą plastikową maskownicę w dragu 650, tą, która jest między zbiornikiem a osią kierownicy. Z prawej strony jest stacyjka, a chciałbym zdjąć lewą, żeby schować tam przekażnik do świateł dodatkowych. Widzę jedną śrubę z przodu na ramie, ale po jej odkręceniu coś trzyma jeszcze pod zbiornikiem - nie chcę szarpać bo jeszcze coś urwę. Tam jest jeszcze jakaś sruba ? Bo nie chce mi się wierzyć żeby do zdjęcia tej osłony trzeba było zbiornik demontować.A w ogóle, to gdzie chowaliście przekażnik do lightbaru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZAFARO34 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Panowie kolejne pytanie: Jak zdjęć lewą plastikową maskownicę w dragu 650, tą, która jest między zbiornikiem a osią kierownicy. Z prawej strony jest stacyjka, a chciałbym zdjąć lewą, żeby schować tam przekażnik do świateł dodatkowych. Widzę jedną śrubę z przodu na ramie, ale po jej odkręceniu coś trzyma jeszcze pod zbiornikiem - nie chcę szarpać bo jeszcze coś urwę. Tam jest jeszcze jakaś sruba ? Bo nie chce mi się wierzyć żeby do zdjęcia tej osłony trzeba było zbiornik demontować.A w ogóle, to gdzie chowaliście przekażnik do lightbaru ? CześćJa też miałem ten problem Tylko że w DRAGU 1100I niestety trzeba ściągać zbiornik paliwa :icon_mrgreen: Na tej plastikowej osłonie mam zamontowany włącznik do lightbarów a pod nią przekaźnik Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 A ja mam pytanie, czy ktoś z was zakładał dodatkowo do lightbarów żarówki postojowe 5w?? Gdzie można by było kupić takie oprawki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PitaM Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 A ja mam pytanie, czy ktoś z was zakładał dodatkowo do lightbarów żarówki postojowe 5w?? Gdzie można by było kupić takie oprawki ?? Ja zamontowałem jasne diody. efekt ten sam a dużo prościej je zamontować bo wystarczy wywiercić w lustrze dziurkę 4mm i przymocowac diodę silikonem.Lihtbary zapalają się razem z długimi, a na pozycyjnych lub mijania świecą w nich diodyP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Witam, ciekawy pomysl z tymi diodami w lightbarach. Zapodasz jakies zdjecie? Gladka lampe kupilem w WMW Jaslo, szybka przesylka, cena 300 pln. Drzwi wgniotlem a gmol jak w masło wszedl, jednak co masa to masa. Pomyślności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xedos1 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Ja zamontowałem jasne diody. efekt ten sam a dużo prościej je zamontować bo wystarczy wywiercić w lustrze dziurkę 4mm i przymocowac diodę silikonem.Lihtbary zapalają się razem z długimi, a na pozycyjnych lub mijania świecą w nich diodyP. Możesz pokazać jakieś fotki ?? Ja moje lightbary chce podłączyć bezpośrednio pod długie i dodatkowo chce mieć przełącznik właśnie na postojówki w lightbarach plus włączanie mijania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 PS. też czeka mnie wymiana tylnego lacza, jak coś więcej pojeździsz to podziel się wrażeniami, które lepsze.Pozdrawiam Hej-hej. Ja mam obecnie zalozone 2xMetzler, a kiedys przy "marudzie" mialem Dunlopy (symbolu nie pamietam). Röznica jest zauwazalna-Metzler trzyma sie jak przyklejony i miekki, a Dunlop jest z twardszej gumy(wolniej sie sciera) i nie czulem na nim takiej pewnosci jak teraz na Metzler. Pozdro i Nara. :biggrin: Przepraszam - nie oznaczylem cytatu - Przepraszam!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zulus Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Panowie - czas dosięgnął klocki w drażetce. Na ścigaczu widziałem jakieś 3 firmy. Może ktoś ma doświadczenia i może coś polecić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.