fen1ks Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Mam do was takie pytanie. Moja rs'ka jedzie max 140, na obroty wchodzi w miare ladnie, wiec pewnie ma blokade na wydechu.Oddałem ją do serwisu aprilii w warszawie ( w sumie to nazywa sie skuterland; p) i tam panowie stwierdzili, ze jest odblokowana tylko ma jakies 'zwezenie na wylocie cylindra'. Nie pamietam co powiedzial, ale w kazdym razie cos z cylindrem. A moje pytanie brzmi, czy mozna stwierdzic, ze nie ma blokady w dyfusorze bez rozcinania go ?;f. I jak ją odblokowac zeby chociaz miala wiekszego kopa, bo v-max to i tak na razie wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarro Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 ciezko bedzie sprawdzic czy posiadasz blokade w dyfuzorze. U mnie musialem go rozpolowic i dopiero ja zdjac. Odblokowales modul sterujacy wydechem pod kanapa pasazera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fen1ks Opublikowano 25 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 moduł jest chyba odblokowany bo na obroty wkreca sie ladnie. Ogolnie to narazie mi wystarcza, ale pewnie za 2 miesiące chciałbym sobie posmigac troszke szybciej. Dałem do serwisu ale widze, ze dyfuzora nie tknęli. I mam wątpliwosci czy mogli stwierdzic czy blokada tam jest czy nie. Ale z drugiej strony to chyba sie na tym znaja wiec nie wiem ; p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agabusa Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 To skoro sie apriliowicze zebrali, to tez sie o cos podpytam, nie rozpoczynajac juz oddzielnego tematu. Pewnie tylne swiatla mamy takie same (tak podejrzewam), czy sa jakies specjalne zarowki do naszych moto, bo jak kupuje te standardowe, to po dwoch stronach maja male kulki i jedna trzeba zetrzec papierem sciernym np, zeby weszla. Czy jest jakis producent,ktory przewidzial to i produkuje zarowke z tymi kulkami na roznych wysokosciach ?(nigdy nie bylam dobra w tlumaczeniu takich spraw, wiec nie wiem,czy mnie zrozumieliscie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Co do tej RS 125, to jak dla mnie masz zepsuty zawor wydechowy. Mialem RS 2000r i tam byl sterowany elektromagnesem, motocykl dostawal "kopa" przy 7-8k rpm. W RS z 2003r zawor wydechowy byl juz bez elektromagnesu, po prostu byl ciagle zamkniety i wlasnie 140km/h to byl max. Kable byly, wiec jezeli tak masz to powinienes kupic gdzies zawor wraz z elektromagnesem i zalozyc. Mozesz tez obecny zawor wyjac i zalozyc sama zaslepke ale wtedy moto juz zupelnie nie przyspiesza na niskich obrotach. Jezeli jest blokada w dyfuzorze, to leci 80km/h, a przynajmniej ja tak mialem. Do Agabusy: Sprawdz czy dobre zarowki kupujesz, bo mi jakos (tylko ze w RS125) wszystko pasowalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fen1ks Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Zawor chyba w miare działą, bo od 6 tys. ladnie juz ciągnie. Chociaz ma takiego muła małego od 5 do 6 tys. wiec nie jest taki wykluczony. Narazie bede jezdzil tak, ale jak sie kiedys zdenerwuje to chyba rozerwe ten dyfuzor i najwyzej jak sie nie uda poskladac kupie nowy ukl. wydechowy. Da sie jakos sprawdzic czy zwor wydechowy dobrze działa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Po podniesieniu baku po prawej stronie nad silnikiem masz elektromagnes ktory jest polaczony linka z zaworem (zawor znajduje sie z przodu cylindra, nad rura wydechowa). We wczesniejszych modelach byly jeszcze zawory ktore dzialaly na innej zasadzie, chyba na podcisnienie. W twojej powinien byc ten z elektromagnesem. Do ok 3000rpm powinien otwarty (linka naciagnieta), pozniej zamkniety i od 7000 czy 8000rpm znow otwarty. Powinno byc to widac przy tym elektromagnesie. Oczywiscie jest tam regulacja i linka powinna byc odpowiednio naciagnieta (jest to pokazane w manualu). Podczas jazdy wyraznie czuc jak motocykl dostaje "kopa" przy otwarciu zaworu i nieco glosniej chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fen1ks Opublikowano 27 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Mam rs'98 i z tego co mowi poprzedni wlasciciel to zawor jest wew. cylindra na podcisnienie. Znacie moze mechanikow w warszawie ktorzy znalezliby blokade i zdjeli. ew, zdiagnozowali problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.