Z3US Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 (edytowane) No to było by tak: Mam gaźnik od simla 16N3-5 rozwiercony na 18mm. Na początku niechciało moto chodzic, bo paliwa brakowalo. Założyłem dysze główną 80 i chodzi. Ale odnsoze wrażenie że jak odpuszcze gazu i kawałek tak jedzie to paliwa brakuje. Poniewaz gasnie... Musze dac pełną pyte i zaczyna chodzic znowu. No i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposob ustawic jalowe obroty i na czym w tym wypadku regulacja polega. Tzn. co mi daje krecenie srubka od obrotw, czy wiecej paliwa daje czy cos. No i czy powinienem tez zalorzyc ciut wieksza dysze jalowych obrotow ? Chce zeby chodzilo tak jak trzeba i w 100% wykorzystywalo swoj potencjal. Pozdrawiam ... Edytowane 22 Maja 2006 przez Z3US Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.