Skocz do zawartości

regulacja gaźnik 16N3-5 po


Z3US
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to było by tak: Mam gaźnik od simla 16N3-5 rozwiercony na 18mm. Na początku niechciało moto chodzic, bo paliwa brakowalo. Założyłem dysze główną 80 i chodzi. Ale odnsoze wrażenie że jak odpuszcze gazu i kawałek tak jedzie to paliwa brakuje. Poniewaz gasnie... Musze dac pełną pyte i zaczyna chodzic znowu. No i chciałbym sie dowiedziec w jaki sposob ustawic jalowe obroty i na czym w tym wypadku regulacja polega. Tzn. co mi daje krecenie srubka od obrotw, czy wiecej paliwa daje czy cos. No i czy powinienem tez zalorzyc ciut wieksza dysze jalowych obrotow ? Chce zeby chodzilo tak jak trzeba i w 100% wykorzystywalo swoj potencjal. Pozdrawiam ...

Edytowane przez Z3US
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...