Skocz do zawartości

thanderace


Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie masz egzemplarz wyprodukowany między 96 a 98 rokiem. Jeśli tak, to wymiana pierścieni wystarcza na chwilę, problem tkwi w wadliwie wykonanych "cylindrach", a właściwie ich kształtach. Co ciekawe dotyczy to niektórych tylko serii wyprodukowanych w tych latach. Lekarstwo - najtańsza opcja wymiana silnika lub przynajmniej jego dołu wraz cylindrami

Młodsze modele już nie cierpią na tą przypadłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...