MarianCCCP Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Czesc,mam pytanko odnosnie ruskow....tzn.czy jak nabede takiego sprzeta bez papierow,lub z dokumentami ruskimi...to czy jest szansa go zarejestrowac i aby wszystko bylo zgodne z prawem??aha,bo czasem sa ogloszenia typu"zlom z papierami"lub same"papiery do sowieta"czy da sie to jakos "porzenic"...????a wogule to ucieszylem sie ze jest 'Was"taka liczna grupa...maniakow tego typu mastodontow,jakimi sa rosyjskie boxery:))))pozdrawiam wszystkich!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dnieprw Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Czesc ! Zalezy co masz na mysli mowiac "legalne".Jak kupisz papiery i przebijesz numery to nie bedzie legalne. Wszystko zalezy od sytuacji. Jak umiesz i masz czym i gdzie robic sprzeta to kup byle jakiego , byle kapletnego i z papierami. Jak kupisz na wschodnich blachach to sie ochodzisz po urzedach i tez tanio nie bedzie , a robic i tak bedziesz musial. Ewetualnie kupic zrobionego i z papierami w Polsce ale to pewnie najdrozsze wyjscie. Najtaniej kupic jezdzacego we wzglednym stanie ze wschodu i papiery na IZ-a i zalatwic zmiane silnika na 650 (w papierach oczywiscie), przebic numery i w droge. Moj Dniepr jest jednym z niewielu mi znanych ze swoimi papierami a przewaznie przy kontroli drogowej funkcjonariusze sie dziwia ze to nie IZ.Jak widzisz masz kilka wyjsc z sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianCCCP Opublikowano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Czesc ! Zalezy co masz na mysli mowiac "legalne".Jak kupisz papiery i przebijesz numery to nie bedzie legalne. Wszystko zalezy od sytuacji. Jak umiesz i masz czym i gdzie robic sprzeta to kup byle jakiego , byle kapletnego i z papierami. Jak kupisz na wschodnich blachach to sie ochodzisz po urzedach i tez tanio nie bedzie , a robic i tak bedziesz musial. Ewetualnie kupic zrobionego i z papierami w Polsce ale to pewnie najdrozsze wyjscie. Najtaniej kupic jezdzacego we wzglednym stanie ze wschodu i papiery na IZ-a i zalatwic zmiane silnika na 650 (w papierach oczywiscie), przebic numery i w droge. Moj Dniepr jest jednym z niewielu mi znanych ze swoimi papierami a przewaznie przy kontroli drogowej funkcjonariusze sie dziwia ze to nie IZ.Jak widzisz masz kilka wyjsc z sytuacji.Hej...tzn.kupic ruska do remontu....niekoniecznie z papierami,i do tego Iza(zlom z papierami)i poszczepic odpowiednio??cos musze wymodzic...bo do konca maja musze kupic ruska:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 mozna zarejestrowac- jezeli kupujesz na ruskich papierach od handlarza(zazwyczaj) to musisz pojechac z motocyklem na granice i zrobic odprawe celna. pozniej do urzedu i pierwsza rejestracja w polsce. (75zl z 500zl...) a jezeli ich nie ma to zapraszam do tematu wyzej "brak dokumentow" napisalam jakie sa wyjscia procz rejestracji na zabytek. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 .. mamy wspolny problem :D ... zalozylem temat o prawie identycznym temacie ... wejdz i jak gocha radzi tam troche jest o tym napisane, napewno czegos sie dowiesz ;) ..pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.