Skocz do zawartości

tylny amor w CBR?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Ostatnio podkrecilem troche przednie zawieszenie w mojej cebrze i jest duzo lepiej natomiast zostal mi jeszcze do wyregulowania tylny amortyzator. Chodzi mi nie o jego twardosc tylko o to aby motocykl podniosl sie w tylnej czesci. W tej chwili pozycja jest bardziej turystyczna niz sportowa. Na amorze jest pierscien z wybitymi cyframi (od 1 do 7). Podejrzewam ze nalezy obracac go w ktoras strone aby ustawic odpowiedni poziom motocykla. Czy robi sie tak jak przypuszczam czy inaczej? Dodam ze jest to CBR600F2

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pierścienia to podejrzewam, ze jest to regulacja napięcia wstępnego sprężyny czyli najogulniej mówiąc twardość ... jak skręcisz bardziej to masz tył utwardzony jak mniej to masz gumowy :icon_twisted: , ale właśnie na wysokość chyba też to ma wpływ... bo skręcając , skracasz sprężynę...

 

ja przyłącze się do pytania co do ustawiania zawiasu w CBR jak to optymalnie zrobić... wiem że kiedyś był taki temat ale nei moge znaleźć , coś się mierzyło i nie wiem...

 

bardziej mi chodzi o te regulacje przy dobiciu i odbiciu bo to dla mnie magia troche

:icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...