Konrigol Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Witam...Ostatnio podkrecilem troche przednie zawieszenie w mojej cebrze i jest duzo lepiej natomiast zostal mi jeszcze do wyregulowania tylny amortyzator. Chodzi mi nie o jego twardosc tylko o to aby motocykl podniosl sie w tylnej czesci. W tej chwili pozycja jest bardziej turystyczna niz sportowa. Na amorze jest pierscien z wybitymi cyframi (od 1 do 7). Podejrzewam ze nalezy obracac go w ktoras strone aby ustawic odpowiedni poziom motocykla. Czy robi sie tak jak przypuszczam czy inaczej? Dodam ze jest to CBR600F2pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 co do pierścienia to podejrzewam, ze jest to regulacja napięcia wstępnego sprężyny czyli najogulniej mówiąc twardość ... jak skręcisz bardziej to masz tył utwardzony jak mniej to masz gumowy :icon_twisted: , ale właśnie na wysokość chyba też to ma wpływ... bo skręcając , skracasz sprężynę... ja przyłącze się do pytania co do ustawiania zawiasu w CBR jak to optymalnie zrobić... wiem że kiedyś był taki temat ale nei moge znaleźć , coś się mierzyło i nie wiem... bardziej mi chodzi o te regulacje przy dobiciu i odbiciu bo to dla mnie magia troche :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.