Skocz do zawartości

c.d problemów z SRAD-em (analiza Brief-a)


Navy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dla znawców!!!!

Zrobiłem scan Brief-u od suzuki gsxr750 srad `99r.

Chodzi o to że jest zdławiony. Chciałbym dowiedziec się od kogoś kto sie na tym zna jak go odblokować i jakie byłyby ewentualne koszty takiej"operacjii"

(ps. mam problemy z wstawieniem tu tego scanu...)

Nie umiem wstawić tego cholernego scanu!!!

Jesli ktoś mógłby to zrobic za mnie to byłbym wdzięczny....Proszę tylko o maila i prześle ten scan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaje link do dokumentu:

http://img301.imageshack.us/img301/8913/brif2rm.th.jpg

 

...mam nadzieje że będzie sie otwierał.

 

chyba zrobiłem cos nie tak....za mały rozmiar, ale jeszcze pokombinuje..

 

mam adres do wiekszego rozmiaru..

http://img159.imageshack.us/my.php?image=brif2ny.jpg

albo ten: http://img158.imageshack.us/my.php?image=brif8fn.jpg

Edytowane przez Navy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym Briefie nie ma słowa o tym jak jest zblokowany o ile w ogóle jest ....

 

masz podaną tylko "standardową" niemiecką moc czyli 72 kW ale wcale to nie oznacza, że dalej motocykl jest zblokowany...

 

wszelkie oficjalne modyfikacje wpisuje się na stronie 3 (B) a tam masz puste pola

 

po pierwsze zadzwoń do Suzuki i podaj im numer ramy (VIN) i może :icon_twisted: będą wstanie Ci coś powiedzieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moto napewno cos jest nie tak

Objawy:

na kazdym biegu jest jakby wolnieszy przy danych obrotach. W porównaniu do innych moto to przy Suzi pokazuje np. 140km/h gdy inne maja około 120. i im większa prędkość tym większe odchyłki.

wydaje sie że silnik keci prawidłowe obroty (nie mierzyłem). Pali duzo!!!! Ogólnie jest wolny...jakis mało dynamiczny, można go zrobić 17 letnim innym 750!!

Zębatki są załozone nowe (oryginalne).

Sprzęgło sie nie slizga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak piszę TUREK w briefie nie ma żadnej adnotacji o zdławieniu. Być może motocykl z taką mocą wyjechał z fabryki lub został zdławiony przed zarejestrowaniem. Dzwoń do serwisu, podaj numer ramy i powinni ci powiedzieć coś więcej :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze sprawdz wszystkie kable w dwóch kostkach do modułu ,jezeli zaden nie jest przecięty przetnij czarno brązowy w drugiej kostce w kierunku tyłu motocykla.jezeli jest juz przecięty zdejmij listwe wtrysku,króćce powinny miec normalny przelot ,jezeli maja mniejszy to musisz je wymienic i bedziesz miał wtedy całe 136 koników

 

jezeli to beda króćce to mam ,ale sądze ,ze przetniesz kabel i maszyna ozyje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkrecisz siedzenie kierowcy i pod nim jest moduł zapłonowy ,wchodza do niego dwie kostki z przewodami ,wieksza i mniejsza ,sprawdz w mniejszej czy na dolnym prawym rogu masz przeciety przewód czarno brązowy jezeli nie, ciachnij go obcinaczami i po sprawie

Edytowane przez motoria
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...