Navy Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Dla znawców!!!!Zrobiłem scan Brief-u od suzuki gsxr750 srad `99r.Chodzi o to że jest zdławiony. Chciałbym dowiedziec się od kogoś kto sie na tym zna jak go odblokować i jakie byłyby ewentualne koszty takiej"operacjii"(ps. mam problemy z wstawieniem tu tego scanu...)Nie umiem wstawić tego cholernego scanu!!!Jesli ktoś mógłby to zrobic za mnie to byłbym wdzięczny....Proszę tylko o maila i prześle ten scan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 wyśli mi go, a ja go tu wsadzę i odrazu powiem ci w jaki sposób jest moto zdławione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 (edytowane) Podaje link do dokumentu:http://img301.imageshack.us/img301/8913/brif2rm.th.jpg ...mam nadzieje że będzie sie otwierał. chyba zrobiłem cos nie tak....za mały rozmiar, ale jeszcze pokombinuje.. mam adres do wiekszego rozmiaru..http://img159.imageshack.us/my.php?image=brif2ny.jpgalbo ten: http://img158.imageshack.us/my.php?image=brif8fn.jpg Edytowane 16 Maja 2006 przez Navy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 w tym Briefie nie ma słowa o tym jak jest zblokowany o ile w ogóle jest .... masz podaną tylko "standardową" niemiecką moc czyli 72 kW ale wcale to nie oznacza, że dalej motocykl jest zblokowany... wszelkie oficjalne modyfikacje wpisuje się na stronie 3 (B) a tam masz puste pola po pierwsze zadzwoń do Suzuki i podaj im numer ramy (VIN) i może :icon_twisted: będą wstanie Ci coś powiedzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy Opublikowano 16 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Z moto napewno cos jest nie takObjawy:na kazdym biegu jest jakby wolnieszy przy danych obrotach. W porównaniu do innych moto to przy Suzi pokazuje np. 140km/h gdy inne maja około 120. i im większa prędkość tym większe odchyłki.wydaje sie że silnik keci prawidłowe obroty (nie mierzyłem). Pali duzo!!!! Ogólnie jest wolny...jakis mało dynamiczny, można go zrobić 17 letnim innym 750!!Zębatki są załozone nowe (oryginalne).Sprzęgło sie nie slizga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Tak jak piszę TUREK w briefie nie ma żadnej adnotacji o zdławieniu. Być może motocykl z taką mocą wyjechał z fabryki lub został zdławiony przed zarejestrowaniem. Dzwoń do serwisu, podaj numer ramy i powinni ci powiedzieć coś więcej :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Co do 72Kw w papierach ja mam tak wpisane(dokumenty polskie) a przywiozłem sprzet z usa i jest odblokowany!!!!Nie wiem właściwie ale proponuje ci tylko serwis żeby sprawdzili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoria Opublikowano 21 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2006 po pierwsze sprawdz wszystkie kable w dwóch kostkach do modułu ,jezeli zaden nie jest przecięty przetnij czarno brązowy w drugiej kostce w kierunku tyłu motocykla.jezeli jest juz przecięty zdejmij listwe wtrysku,króćce powinny miec normalny przelot ,jezeli maja mniejszy to musisz je wymienic i bedziesz miał wtedy całe 136 koników jezeli to beda króćce to mam ,ale sądze ,ze przetniesz kabel i maszyna ozyje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navy Opublikowano 22 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Dzieki kolego motoria!postaram się zobaczyc co z tymi kostkami, kabelkami itp...a mógłbys podać dokładniej o które kostki chodzi???są one jakos oznaczone???...żebym nie przeciął czegoś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoria Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) odkrecisz siedzenie kierowcy i pod nim jest moduł zapłonowy ,wchodza do niego dwie kostki z przewodami ,wieksza i mniejsza ,sprawdz w mniejszej czy na dolnym prawym rogu masz przeciety przewód czarno brązowy jezeli nie, ciachnij go obcinaczami i po sprawie Edytowane 24 Maja 2006 przez motoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.