ukasz Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 Mam taki problem: w zbiorniku na płyn hamulcowy w mojej ETZ250 jest za niski poziom płynu - ale nie ma chyba żadnych nieszczelności w układzie, bo pozion jest cały czas taki sam, płynu nie ubywa. No i chciałbym brakującą część uzupełnić, tylko tutaj pyatnie: czy uzupełniać moge dowolnym płynem hamulcowym? Nie wiem co było tam wcześniej wlane. A jeżeli trzeba wymienić cały płyn to na jaki najlepiej i jak to zrobić?Dzięki wielkie z góry za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 Zalecany jest dot 3.Kup buteleczke 0,5l plynu(lotos-ok.10zetow).Odkrec na dole przewód (przy zacisku) i naciskajac hamulec wypompuj z ukladu caly stary plyn.Nastepnie ze dwa-trzy razy zalej do pompy swiezy plyn i zrob z nim to samo co wczesniej ze starym(wypompuj).Na koncu zakrec przewod do zacisku,zalej plynu i odpowietrz caly uklad.Płynów hamulcowych nie wolno mieszać!10zł to nieduzy wydatek,a ta buteleczka starczy jeszcze na kilka razy,no moze przesadzilem-na jakies dwa powinna Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 1 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 Ok, dzięki bardzo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 2 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2003 no tak tyle pamietaj ze jak spuscisz caly plyn i wlejesz nowy to bedziesz odpowietrzal ten hamulec arz ci reka zdretwieje i broda zarosnie! bawic sie z tym jest wnerwiajace. mozna zrobic to w sposob taki: dolej do pelna plynu nowego, odkrec srube odpowietrzajaca, (mysle ze wierz ktora, tan przy zacisku przy tarczy, UWAGA!! najlepiej tam miec rurke ktora odprowadzi plyn do jakiegos pojemnika, moze jak nie przeszkadza ci rozpuszczona farba) teraz pompuj arz troche zostanie w zbiorniczku na gorze i znow dolej, rob tak arz bedzie czysty plyn lecial z tej rurki, i wtedy jeszcze troche aby wyczyscic resztki starego plynu. efekt ten sam ale mniej bolu reki, bo jak spuscisz stary plyn calkowicie to i tak go calkowicie nie spuscisz moze jak rozbierzesz caly uklad, wiec tu sie nic nie miesza. pozdrowienia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 2 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2003 No to fakt.Mozna sie niezle nadymac Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bOreK Opublikowano 13 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2003 JA TEZ MIALEM TAKI PROBLEM, ZE NIEWIEDZIALEM JAKI JEST TAM PLYN WLANY, I NIEWIEDZIALEM JAKI WOGUILE JEST PLYN POCZEBNY DO MZ, WIEC KUPILEM TAKI SAM PLYN HAMULCOWY JAK DO MALUCHA, NIC NIESPUSZCZALEM!!!! I POWIEM WAM ZE TERAZ TO HAMULCE SA JAK PRZYTWA NA SERIO!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 14 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2003 jak ten plyn byl dot 3 to dobrze, jak nie to zle. apropos plynu, trzeba wymieniac co 2 lata. z hamulcami bym nie ryzykowal. pozatym to etka jest kurna zabojcza przy ostrym hamowaniu, mialem za wiele nie przyjemnych scen z nia. ten przedni kolo odrazu blokuje i jest za letka i kierownice wyrywa. a tylnim nie mozna bo wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.