Nitomen Opublikowano 7 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2006 witam sorki za spam ale troszke zglupialem czy moze ktos sprawdzic w KLR 650 czy korek chlodnicy po przylozeniu do otworu zamykajacego chlodnice ( czyli tam z kad go sie wykreca:) ) podpiera sie na sprezynie uszczelnienia przelewu plynu do zbiorniczka ( ta srodkowa uszczelka) czy kladzie sie na zamknieciu luzno nie podpierajac sprezyna , oraz czy owa czesc osadzona nad sprezyna ma luz ( ok 5 - 10 mm) czy przylega mocno do sprezyny dzieki i pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Witamw klxie sa takie same chlodnice jak w klr, u mnie jest drobny luz ale nie pamietam jak mocny, najlepszym sposobem zeby sprawdzic czy korek strzeleil czy uszczelka wytnij se okrag z detki i podloz go pod korek czyli najpierw ten okrag a pozniej korek wloz do chlodnicy a pozniej zakrec chlodnice, uwazaj bo jezeli strzelila ci uszczelka a nie korek to zrobi sie bardzo duze cisnienie w ukladzie i bedzie sie ciecz wezami przeciskac.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.