Skocz do zawartości

Łożyska głowki ramy - co i jak wymieniac aby nie popsuc :)


Rekomendowane odpowiedzi

a wiec łozyska głowki ramy sa do wymiany po ich lekkim dokreceniu (czulem lekkie pukanie w kierownicy) czuc wyrazny skok na srodku polozenia kierownicy ,co i jak wymieniac aby sie nie wkopac albo cos nie popsuc ,jakie lozyska wybrac ??

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Klasie maja za 115 zl :/ poszukam na allegro - slyszalem ze to typowe lozyska jedynie klopot z uszczelniaczami bedzie ,bo orginalne sie popsuja chyba podczas zdejmowania starych lozysk

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś zakupiłem w Larssonie kpl. łozysk do Kawy EN500. Kosztowały ok 115zł ale niestety nie miały w kpl uszczelniaczy :icon_mrgreen: Dolny uszczelniacz mozna kupić osobno w serwisie autoryzowanym za ok 25zł ale górne łożysko było na stałe połączone z uszczelniaczem (części te sa zwulkanizowane) więc taki kpl z Larssona nadaje sie generalnie do du.. bo trzeba kupic dolny simering oddzielnie a górny razem z łozyskiem w serwisie. Oddałem ten kpl i kupiłem :

dolne, typowe SKF w sklepie z łozyskami

dolny uszczelniacz w serwisie.

górne łozysko-uszczelniacz w serwisie

Nie jestem zwolennikiem praktyk w stylu wycierania dupy szkłem i rozwiązań a'la Adam Słodowy więc odżałowałem ok 180zł i miałem święty spokój.

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby te w Klasie sa z uszczelniaczami, ale jeszcze sie dopytam bo w manualu nie pokazali jak to wyglada "na reku"

 

http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=56

 

p.s ile serwis biera za wymiane lozysk ?? jak widze te dziesiatki srubek, kabelkow ,kostek laczeniowych w ciasnych miejscach to mi sie odechciewa to robic :icon_mrgreen:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...