Nitomen Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 a wiec łozyska głowki ramy sa do wymiany po ich lekkim dokreceniu (czulem lekkie pukanie w kierownicy) czuc wyrazny skok na srodku polozenia kierownicy ,co i jak wymieniac aby sie nie wkopac albo cos nie popsuc ,jakie lozyska wybrac ?? pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzwa2 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Nie znam się na łożyskach ale słyszałem że koleś z allegro ma tanio i solidnie poszukaj na stronce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 w Klasie maja za 115 zl :/ poszukam na allegro - slyszalem ze to typowe lozyska jedynie klopot z uszczelniaczami bedzie ,bo orginalne sie popsuja chyba podczas zdejmowania starych lozysk Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 mówiąc uszczelniacze mówisz o zimeringach?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Kiedyś zakupiłem w Larssonie kpl. łozysk do Kawy EN500. Kosztowały ok 115zł ale niestety nie miały w kpl uszczelniaczy :icon_mrgreen: Dolny uszczelniacz mozna kupić osobno w serwisie autoryzowanym za ok 25zł ale górne łożysko było na stałe połączone z uszczelniaczem (części te sa zwulkanizowane) więc taki kpl z Larssona nadaje sie generalnie do du.. bo trzeba kupic dolny simering oddzielnie a górny razem z łozyskiem w serwisie. Oddałem ten kpl i kupiłem :dolne, typowe SKF w sklepie z łozyskamidolny uszczelniacz w serwisie.górne łozysko-uszczelniacz w serwisie Nie jestem zwolennikiem praktyk w stylu wycierania dupy szkłem i rozwiązań a'la Adam Słodowy więc odżałowałem ok 180zł i miałem święty spokój. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 (edytowane) no niby te w Klasie sa z uszczelniaczami, ale jeszcze sie dopytam bo w manualu nie pokazali jak to wyglada "na reku" http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=56 p.s ile serwis biera za wymiane lozysk ?? jak widze te dziesiatki srubek, kabelkow ,kostek laczeniowych w ciasnych miejscach to mi sie odechciewa to robic :icon_mrgreen: Edytowane 4 Maja 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.