Skocz do zawartości

gazniki


Rekomendowane odpowiedzi

sprawdzalem swoje gazniki do gpz 550 i wlewałem do rurki doprowadzajacej paliwo do gazników benzyne lejkiem na warsztacie - trzymały - nie przelewało komór - jakies 2 doby .

dzisiaj spróbowałem podłączyc je do zbiornika - kranik w pozycje PRI - przelałem je ( cały czas na pri ) po czym benzyna zaczeła sie lać z ( chyba jakies odmy ) 2 rurki ( nie wygladaja jakby miały gdzies wchodzic .

czy to norma ? czy moge sadzic ze dalej nie trzymaja ?czy paliwo sie przelało i to jest sygnał zeby dać kranik na ON/RES?

sorry za glupie pytanie ale gazniki sa kombinowane podcisnieniowe do kawasaki kz 550 . dziex za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może Ci się pływaki zawieszają?? Obejrzyj je dobrze.

Czasem też potrafią się zawiesić jak są puste komory, a potem jak pójdzie paliwo to w jakiś dziwny sposób nie powrócą do położenia roboczego. Puknij delikatnie gumowym młotkiem w gaźniki.

Jeżeli pomoże i sytuacja nie będzie się powtarzać to oki, jeśli nie będziesz musiał wydłubać gaźniki i popatrzeć co tam słychać.

PS. Prawidłowo działający gaźnik nie powinien przelewać w jakiejkolwiek pozycji kranika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...