rozek56 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Po naprawie tego exup'u idzie jak burza ale tylko do 180km/h sprawdzałem ją dzisjaj . Po dodaniu gazu na 1 biegu ciągnie niesamowicie do około 120km/h na 2 pociągłem ją do około 180km/h też był moment ale po 170km/h poczułem jak by jej brakowało paliwa po wrzuceniu 3 biegu faktycznie brakło jej paliwa ale po chwil pompka elektryczna dopompowała . Ale przy takiej szybkości pompka nie nadanża pompować paliwa do gaźników na niskich biegach .Żadnych problemów z instalacją nie mam . Co ją może boleć . Pierwszy problem zakończyliśmy , ale pojawił się ten. ale był od dawna ale nie przywiązywałem do tego uwagi . Przy spokojnej jeździe bez odkręcania na maxa jest dobrze. Czy któś podrzuci jakiś pomysł ??.(chciałem zaznaczyć że pompka był zmieniana już dwukrotnie , ale mam teraz od kawasaki też 1000 na krótko pompuje jak szalona).Prosze o szybką odpowiedź bo robi się ciepło . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 a jakie miales obroty? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 diagnoza1: zabrudzony filtr paliwa/kranik zasyfiony, albo nieotwarty do końca diagnoza2: gaźniki, gniazda zaworków iglicowych, zaworki iglicowe, poziom pływaków do obejrzenia i wyczyszczenia/ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek56 Opublikowano 3 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Filtr paliwa jest nowy kranik czysty przepływowy .Przekaźnik wyłącza pompke paliwa odcinając od niej prąd i dopiero po chwili dochodzi prąd do pompki .Wiem że pompka działa na pod ciśnienie i sama się włącza i wyłącza , ale jeszcze ten przekaźnik. Sprawdzałem lampką przewody dochodzące do pompki i faktycznie prąd jest odcinany i tu jest problem. A co do obrotów silnika nie zdążyłem spojrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Popatrz jeszcze na podłączenie i sprawność "elektrycznego kranika", w fzrach jest takie ustrojstwo. ewentualnie podłączenie czujnika paliwa przy zbiorniku. To moze powodować ze sterownik pomki paliwowej wariuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.