Gość KrzyChules Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 jak wyjme ta gabke z tlumika to wyje niesamowicie i podobnie sie wkreca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnum 200 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Czyli ta gąbka odpada :/ To pokombinuj z zapłonem i wymień tą dysze w gaźniku. A może coś z membraną między gaźnikieam a cylindrem?? Cytuj Romet Pony 50 M2 '81 -> Romet Ogar 200 Cafe Racer '85 -> Honda NTV 650 '96 -> Yamaha TRX 850 '98 -> Honda FMX 650 '08 -> Yamaha TDM 900 '03 www.bikepics.com/members/magnum200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 membrana jest odblokowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magnum 200 Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Znaczy jest odgięta. To też będzie chyba jeden z powodów dużego spalania. A dławi sie albo coś?? A ta dysza wygląda na rozwiercaną?? Edytowane 2 Maja 2006 przez Magnum 200 Cytuj Romet Pony 50 M2 '81 -> Romet Ogar 200 Cafe Racer '85 -> Honda NTV 650 '96 -> Yamaha TRX 850 '98 -> Honda FMX 650 '08 -> Yamaha TDM 900 '03 www.bikepics.com/members/magnum200 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 nie wiem czy rozwiercana ale z zewnatrz jest prawie jak 7 nieszczesc i jakas ona w srodku duza w wsce 175 mniejsza jest prawie o polowe wlasnie rozmawialem z poprzednim wlascicielem i on twierdzi ze dyszy nie zmieniał a co do wydechu uciął bo był zaokrąglony :/ (trzeba byc zdolnym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 dysza sie nie sugeruj, ze poobijana. wykonana jest z bardzo delikatnego materialu i z doswiadczenia wiem, ze latwo ja uszkodzic wizualnie. jezeli bylaby za duza, moto nie chcialoby odpalac i dusiloby sie.jesli membrany za bardzo sa poodginane wiaze sie to z brakiem ich szczelnosci, co takze owocuje dlawieniem sie moro. dla mnie to nadal wina kompresji:P pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.