TIJO Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Witam Mam pytanie czym różni się wersja X od wersji R motocykl to Honda MTX 125. :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Wersja X? Jesteś pewien? MTX'y 125 robili w wersjach R i RII. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 No niby tak wujek mi mowil ze na siedzeniu ma napisane 125 X i ma takie żółte malowanie i tarcze z przodu. No nie wiem kazal mi się zapytać :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Żeby łatwo rozpoznać jaka to naprawde wersja, można oglądnąć naklejke na ramie (powinna być nalepiona obok pokrywy od airbox'u). Można też sprawdzić nr ramy i silnika i porównać z serwisówką. A jaką ma ramę ten MTX? Jeśli okrągłą to R, jesli z profili to RII. Bo co to wersji X to nie chce mi się wierzyć, nawet jeśli miałaby to byc podwersja (podwersje w MTX'ach oznaczano alfabetycznie, np. RW-D, RW-E, itd). Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speenach Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 JESTEM ZDESPEROWANY I SILNIE POTRZEBUJE POMOCY !!!! Otóż posiadam Hondę MTX 125 z 86 roku, jednak kupiłem ją bez cylindra, Cylinderek już zdobyłem ale pozostał wiekszy problem. Ten model ma przepustnicę wydechową w cylindrze otwieraną przy odpowiednich obrotach. Wygląda to mniej wiecej w ten sposób, że z cylindra wychodzi cięgnomogące poruszać sie na zewnątrz i w głąb cylindra (prawo i lewo w poziomie gdy patrzymy w odniesieniu do motoru) a z prawego karteru wystaje cos w rodzaju sterujacego tym cięgnem popychacza wciskającego je lub wyciągającego. Wszystko było by pięknie gdybym posiadał to co łączy ten popychacz z tym cięgnem. Dodam jeszcze że na cięgnie jest cieniutki gwint na który musi być nakręcony brakujący mi element, i ten element łączyć sie powinien z tym popychaczem w silniku. Gdy oglądałem zdjęcia element ten razem z ciegnem i popychaczem zakryte są gumowym czymś, po prawej stronie cylindra. Kogoś kto posiada części do tego motorku uprzejmie prosze o odezwanie sie do mnie, chętnie je odkupię, a jeżeli nawet nie chcesz tego sprzedać to wdzięczny byłbym za szczegółowe zdjęcie tych elementów najlepiej z kilku stron. Wtedy mógłbym to dorobić, mój ojciec ma warsztat ślusarski :D. Z góry dziękuję wszystkim i oczekuję odpowiedzi.Mój mail: [email protected] lub gadu gadu 2448347 Jeżeli ktoś zdecydowałby sie wysłać mi zdjęcia prosiłbym o zdjęcie tej okrywającej element gumy, i w miarę możliwości dość szczegółowe fotki najlepiej z kilku stron. Przepraszam za tak duże wymagania ale każdy kto kiedykolwiek przerabiał coś w motorku wie jak trudno jest dopasować część tak by wszystko grało.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi