Skocz do zawartości

Honda NSR - problemy z silnikiem


Florek127
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam jako nowy tu ;)

Mam mały problem z moją NSR'ką miałem zerwaną linkę przy zaworze wydechowym kupiłem dwie założyłem ale nie wiedziałem jak wyreulować miałem spierdaczony gaźnik kupiłem od tej nowszej czyli kocie oczy miałem 28FS a ten jest 28 FD załozyłem wyregulowałem czyli śrubka do konca i 2,5 obr wykreciłem ale przy obojetnie jakim ustawieniu moto robi mi tak, że jak dodaje delikatnie gazu tak aby ze aby i powoli to wcodzi na 10-11 tyś ale jak tym momencie dam na pełen gaz to zadławi się i zejdzie do 6 i zaczyna inaczej pracować jeden mi mówił ze to kwestia regulacji tych linek

ale jak je wyregulować ;/ i co według was moze byc przyczyną ;/

bede bardzo wdzieczny za wszelkie odpowiedzi pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawor musisz ustawic tak ze przy pelnym odkreceniu manetki on tez bedzie otwarty.Co do gaznika daj sobie wyzej iglice i przykrec troche powietrze

 

dzieki za odpowiedź, ale powiedz mi jak zobaczyc czy przy pełnym odkreceniu manetki bedzie w ppełni otwarty gadałem z jednym i mi powiedział ze wyjac tłumik i ustawic tak ze przy wyłączonym silniku zawór był w pełni zamkniety zrobiłem tak ale nic to ie dało chociaz musze sprawdzic tą iglice - bo załozyłem inny gaźnik - dziex za podpowiedz - POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...