Skocz do zawartości

GS 400-regulacja gaźnika?


xxxoltys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wypiłem 2 piwka i naszło mnie olśnienie :) :)

 

pokręciłem tymi śrubkami ( od powietrza) i motorek ożył :)

 

trzyma pięknie obroty 1500rpm, i co najważniejsze jedzie i nie gaśnie.

 

w poniedziałek jeszcze raz na spokojnie pokręce tymi śrubkami od powietrza i ustawię dawkę, i obroty.

 

a co to tego szpeca to był to poznany w szpitalu chłopak co chwałił mi się jakich to on motocykli nie naprawiał, i czego to on nie zrobi.

 

naciąłem się i ma człowiek nauczkę na przyszłość.

Edytowane przez cycoh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu mam mały kłopot.

 

jak odpalam zimne moto, to chodzi na jeden gar ( lewy) prawy zaczyna po dłuższej chwili działać, wcześniej strzela w tłumik..

iskra jest cały czas.

 

jak się nagrzeje to chodzi już dobrze i ładnie wkręca się na obroty.

 

ma ktoś jeszcze jakieś sugestie?

 

zarzuciłem dzisiaj nowe świece, ale na starych czy nowych dzieje się tak samo.

 

w dniu wczorajszym zimny zapalił bez problemu i chodził jak należy, dziś coś mu nie pasowało.

 

membranki gaźnika nie są popękane, podejrzewam że coś mu nie działa z podawaniem paliwa do prawego garnka.

Edytowane przez cycoh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://zapodaj.net/fe3d08a49abc4.jpg.html

 

ostatnie pytanie i już więcej nie pytam :)

 

nie mogę w swoich gaziorach znaleźć miejsca do podłąćzenia wakuometrów i tej śruby to regulacji.

 

podpowie ktoś?

Edytowane przez cycoh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sruba do regulacji synchoronizacji to wydaje się że ta z oznaczeniem 49 i nakrętka do blokowania 50. W każdym razie coś w okolicy części 17 i 18 w obu gaźników w miejscu które spina je ze sobą. Popatrzysz dobrze to zobaczysz że jest cos co ustala przepustnice wzgledem siebie.

A kruciec do podciśnienia wcale nie musi być na gaźniku. Równie dobrze może byc na kolektorach w silniku. Najprawdopodobniej masz sterczące rurki zatkane gumowymi kapslami.

Edytowane przez Tamka

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Tamka pisze ale króćce do wakuometrów w Twoim Gs-sie, są po wewnętrznych stronach gazników, obok elementu nr 45. Rysunek, który zapodałes to nie sa gaźniki z Twojego motocykla dlatego trudno wskazać ich miejsce, konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...