cycoh Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 (edytowane) wypiłem 2 piwka i naszło mnie olśnienie :) :) pokręciłem tymi śrubkami ( od powietrza) i motorek ożył :) trzyma pięknie obroty 1500rpm, i co najważniejsze jedzie i nie gaśnie. w poniedziałek jeszcze raz na spokojnie pokręce tymi śrubkami od powietrza i ustawię dawkę, i obroty. a co to tego szpeca to był to poznany w szpitalu chłopak co chwałił mi się jakich to on motocykli nie naprawiał, i czego to on nie zrobi. naciąłem się i ma człowiek nauczkę na przyszłość. Edytowane 18 Maja 2013 przez cycoh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycoh Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 (edytowane) znowu mam mały kłopot. jak odpalam zimne moto, to chodzi na jeden gar ( lewy) prawy zaczyna po dłuższej chwili działać, wcześniej strzela w tłumik..iskra jest cały czas. jak się nagrzeje to chodzi już dobrze i ładnie wkręca się na obroty. ma ktoś jeszcze jakieś sugestie? zarzuciłem dzisiaj nowe świece, ale na starych czy nowych dzieje się tak samo. w dniu wczorajszym zimny zapalił bez problemu i chodził jak należy, dziś coś mu nie pasowało. membranki gaźnika nie są popękane, podejrzewam że coś mu nie działa z podawaniem paliwa do prawego garnka. Edytowane 21 Maja 2013 przez cycoh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cycoh Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) http://zapodaj.net/fe3d08a49abc4.jpg.html ostatnie pytanie i już więcej nie pytam :) nie mogę w swoich gaziorach znaleźć miejsca do podłąćzenia wakuometrów i tej śruby to regulacji. podpowie ktoś? Edytowane 24 Maja 2013 przez cycoh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 (edytowane) Sruba do regulacji synchoronizacji to wydaje się że ta z oznaczeniem 49 i nakrętka do blokowania 50. W każdym razie coś w okolicy części 17 i 18 w obu gaźników w miejscu które spina je ze sobą. Popatrzysz dobrze to zobaczysz że jest cos co ustala przepustnice wzgledem siebie. A kruciec do podciśnienia wcale nie musi być na gaźniku. Równie dobrze może byc na kolektorach w silniku. Najprawdopodobniej masz sterczące rurki zatkane gumowymi kapslami. Edytowane 24 Maja 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jareckiz Opublikowano 24 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 Tak jak Tamka pisze ale króćce do wakuometrów w Twoim Gs-sie, są po wewnętrznych stronach gazników, obok elementu nr 45. Rysunek, który zapodałes to nie sa gaźniki z Twojego motocykla dlatego trudno wskazać ich miejsce, konkretnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.