JAKI Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Witam, chodzi o gwint wewnetrzny który znajdouje sie u gróy obu golniach. Gdzie sie z tym udac? i jak to rozebrac?! juz jednego posta o tym zakadałem ale na nie wiele sie przydał, poprostu nie umiem wyciagnac ani goleni z lagi ani tego uszczelniacza:| ciagne to z całej siły ale predzej to sie rozsypie niz pósci:( doradzcie cos.. moze podgrzac dolne lagi? albo polac benzyna uszczelniacze zeby zmiekły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udać się najlepiej do tokarza on gwint przeleci na tokarce i bedzie OK. Jakie to moto ?? Jarzma w półkach są oczywiście poodkręcane i nakrętka górna też ?Czasem trzeba delikatnie puknąć coby wyszło ale delikatnie bo ten zepsuty gwint to pewnie od takiego pukania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 półki sa zdjete, a wyciagnac nie potrafie chromowanej goleni z czarnej lagi, no i problem jest taki ze całosci to tokarz raczej na tokarke nie zapnie:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 tzn chcesz wymienic uszczelnaicze ?? ale nie mozesz rozlaczyc obu polowek lag ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 no dokładnie, pierscien zabezpieczajacy uszczelnaicz usunołem, sruby trzymajace odkreciłem no i tak jak wszyscy mówili energicznie ciagnołem golen trzymacj nogami za osce lage, jedna poszła, druga za cholere... i to tak trzym ze sam nei wiem co z tym moze byc, bede próbował to jeszcze opalarka podgrzewac to moze ten simering zmieknie i laga sie lekko poszerzy. a jak nie to... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 hm jak odkreciles sruby z dolu/srodka lagi to musi wyjsc tylko za slabo ciagniesz :wink: bo rozumiem ze wlozyles specialny klucz do lagi i trzymajac nim odkreciles z dolu srube ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAKI Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 ehhh kurde wszyscy gadaja do mnie tak jakbym nie wiedział co znaczy mocno pociagnac:| jedna rozłozyłem dokładnie w ten sposób jak mi podano, czyli wwszystko robie dobrze, ale nie mówcie mi ze ciagne za słabo:| jutro postaram sie zajechac z tym do serwisu i zobacze jak sobie z tym poradza;) o wynikach oczywiscie dam znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Jakie to moto i która goleń (lewa czy prawa) ??Bo może w jednej masz tłumienie olejowe i inaczej ją się rozbiera niż drugą ??Albo po prostu się zapiekła, lub jest skrzywiona i się zacina . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.