lambada34 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam mam honde 125 zrobiłem nią 700km i zauważyłem ze sie strasznie grzeje tzn. cylinder i tam gdzie jest olej i nawet cały karter jest gorące jak cholera. W serwisie powiedzieli mi że to normalka przy silniku 4t, niewiem czy tak ma być miałem wcześniej 2t i tak nie było. Czy może to być przyczyna że w czsie docieranie jeździłem w dwie osoby, ale nie więcej jak 60-70km, zauważyłem że teraz jest jakby słabsza wcześniej szła pod małą góre na piątce a teraz trzeba redukować. Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez lambada34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szulbor Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 strasznie grzeje znaczy jak?? masz wskaznik temperatury?? wiesz normalne ze sie nie dotkniesz do silnika jak moto jezdzil a z tym słabnieciem to nie mam pojecia. mzoe ci sie zdaje?? strasznie grzeje znaczy jak?? masz wskaznik temperatury?? wiesz normalne ze sie nie dotkniesz do silnika jak moto jezdzil a z tym słabnieciem to nie mam pojecia. mzoe ci sie zdaje?? znaczy moze po prostu jakies kiepskie paliwko zalales u nas sie zdarza pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomex Yamaha YBR125 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 To chyba raczej normalne, że silnik i tłumik są gorące po jeździe. Honda CG125 jest chłodzona powietrzem, zatem producent przystosował ją do takiej eksploatacji. Na dotarciu silnika unikaj długotrwałej jazdy (rób 5-10 minutowe przerwy co godzinę jazdy), jazdy z obciążeniem i wysokimi obrotami przez długi czas. Zmieniaj prędkości obrotowe silnika, nie żyłuj ale też nie mul. A co do tego osłabnięcia to albo Ci się wydaje albo nalałeś kiepskiego paliwa albo już ją zdąrzyłeś zatrzeć :wink: Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lambada34 Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) No z tym zatarciem to raczej nie, pisałem że jej nie dawałem odrazu do oporu to jest naked do turystyki, co do paliwa to całkiem możliwe, bo to zaczeło sie mi tak wydawać lub nie że słabnie po zatankowaniu, tylko że lałem w shellu v- pover czy jakoś tak. A temperatura jest taka że mierzyłem ja ręką, cylindra wiem że sie nieda dotknąć, ale obudowa tam gdzie olej to niewiedziałem że w 4t tak się grzeje., może jakiś olej jest nietego? Apropo jakie są jeszcze objawy że moto się zaciera? Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez lambada34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.