Redas Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Mam do was pytanie naprawiam teraz komus ogara 200 i jest jeden problem na pierwszym biegu pali gume odchodzi jak japoniec (prawie :wink: ),ale jak sie wzuci na dwojke to obroty strasznie spadaja ,a nie daj boze wzucic na 3 to juz wogule zgasnie.Jak myslicie co moze byc tego przyczyna?? Druga sprawa oborty biegu jałowego ladnie wyreguluje ,ale po przejechaniu okolo 2 km gdy wruce pod garaz zostawie go i zapale za 5 minut to obroty wchodza na najwyzsze i znow trzeba regulowac i tak do usranej smierci przeczyscilem juz dysze, iglica jest prosta linka nie zacina sie i nie moge z tym cholerstwem dac sobie rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 oby to nie bylo zatarcie.ALe miejmy nadzieje ,ze nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Zatarcie nie wchodzi w rachube sprawdzalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2003 Mogą to być dwie przyczyny:Gaźnik- czyli iglica bądź dyszeZapłon- musisz go dobrze wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.