Gość Piner Opublikowano 29 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2002 Czy możliwa jest zmiana cylindra tłoka i głowicy w 50tce na 80tkę. Czy trzeba wymienić coś jeszcze? Czy trzeba wymieniać połówki i czy dużo daje taki TUNING ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hasabe Opublikowano 3 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2002 Osobiście próbowałem założyć jedynie cylinder o pojemności 60 cm (70 niestety nie), ale dało to znikome efekty, co prawda cylinder jest made in Poland ale nie wiem czy to jest istotne. Do założenia 60 tki nic nie trzeba było przerabiać (tylko cylinder, tłok i pierścienie no drobna korekcja wyprzedzenia zapłonu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ReTnOm Opublikowano 10 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2002 Kumpel robil taka przerobke ale z cylindrem, tlokiem i pirscieniami jego simson nie chodzil az tak dobrze dopoki nie zmienil jeszcze trybow skrzyni w silniku od tego momentu moge za nim tylko spaliny wachac pozdrowienia w pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surfmean Opublikowano 11 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2002 A na jakie tryby zmienil ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ReTnOm Opublikowano 13 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2002 Chcac robic tuning Simsona 50ccm trzeba znienic wszystko tak jak jest w 70ccm :cylinder ,tlok, pirscienie i trybka dokladnie trzeba sie zorientowac bo bez zmiany trybow moto bedzie szlo z poczatku tak samo jak 50 a dopiero 4 mu sie wydluza tak ze 80 na prostej leci bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kigam Opublikowano 13 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2002 wystarczy zmienic zebatke z rpzodu na wieksza o 1 ,2 zeby zaleznie od tego jak starannie dokonasz modyfikacji poza tym polecam strone http://strony.wp.pl/wp/grzegorz-chyla/ na niej znajdziecie zetelne informacjie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 22 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2002 8) Fajnie że cylinder 60 mozna założyć bez przeróbek. Mam nadzieję że nie skróci tożywotności silnika. W sklepie internetowym ten cylinder kosztuje 85zł + głowica 50 zł. Klub posiadaczy motorowerów też nie jest głupi ,jeżeli taki powstanie to poinformujcie mnie poprzez taką wiadomośc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek Opublikowano 2 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2002 W pełni się z tobą zgadzam "losiu" jeśli chodzi o ten klub motorowerowy!!!A tak w ogóle to mam pytanie o któreą zębatkę wam chodzi?Przekładnia wstępna?Koło łańcuchowe?Czy co?Proszę o szybką odpowiedz bo chce sobie mojego simka przerobic na 70 ccm(jeszcze w tym tygodniu) ,ale właśnie chciałem zacząć od kół zębatych a później dopiero zmieniac cylinder na wiekszy itd.,. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surfmean Opublikowano 2 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2002 Mozesz podac link do tego sklepu internetowego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 3 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2002 www.kemot.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 3 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2002 sorry za WWW.KEMOT.COM.PL POYEBALO MI SIE TA STRONA NAZYWA SIE WWW.KEMOT.PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Opublikowano 15 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2002 teraz troche z innej beczki :D czy ktos zamienil cylinder glowice tlok itdw jinchengu knightcie jc50q na te czesci z wersji 100cm??jest to mozliwe???? prosze o odpowiedz:-) ponoc nie ale nie jestem pewien :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MICZA Opublikowano 17 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2002 Najlepiej zmienić wszystko tj. tłok pierścienie głowice cylinder i coś tam w skrzyni biegów słyszałem też że trzeba powiększyć otwór w bloku silnika i przestawić zapłon a do tego zębatka większa o 1 ząb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtas Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 z tego co wiem to cylinder 70ccm wymaga wiekszej gardzieli w silniku, wiec jezeli przemieniasz z 50 na 70 to trzeba ja rozwiecic ale wtedy nie bedziesz juz mogl powrocic do starej pojemnosci Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ReTnOm Opublikowano 27 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2002 W przyszlym tygodniu sam zaczynam remont swojego Simka bo obrobil mi sie gwint na cylindrze ( mial moze ktos takie problemy- jak temu zaradzic ? ) i bede zakladal 70ccm koszt wychodzi ok 250 zl ( cylinder tlok glowica i rozwiercenie bloku ) mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie ciekawego zrobie zdjecia w czasie pracy i zmajstruje mala stronke dla potomnych :D jak skoncze to napisze adres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.