egonszef Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 witam, kupiłem przed zimą hondę xl600 lm 87r. przez zimę naprawiony został silnik i już jeździ lecz mam jeszcze parę rzeczy do wymiany a mianowicie:łańcuch napędowyłożyska w tylnym kole ponieważ zębatka lekko się ruszahamulce przednie czyli tarcze i pewnie nowe klockipiszczy mi tylni hamulec przy hamowaniu (bębęn)jest jeszcze jeden problem nie wiem czy istotny ale na sprzęgle jest chyba jakiś luz ponieważ na jałowym biegu koło się kręci gdy nie dotyka ziemi, nie jestem pewien czy sprawdzać sprzęgło?jeżeli możecie to napiszcie jakie cęści będą najlepsze do ów motocykla, chciałbym aby ten motocykl był sprawny technicznie zwarzywszy zę to moje pierwsze moto w życiu i nie zamierzam go sprzedawać.z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Czesci kupisz chociazby na sklep.larsson.pl PS. Z których osip jestes ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonszef Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 z koloni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Koło się kręci tylko na zimnym czy niezależnie od temp. silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 moze sie krecic wazne coby je zatrzymac np noga bez wiekszego problemu ,jesli nie da rady to sprzeglo ciagnie ,moze byc albo luz na lince albo cos ze sprzeglem co do zebatki ona jest mocowana na takim gumowym tlumiku drgan i moze miec lekki luz Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 moze sie krecic wazne coby je zatrzymac np noga bez wiekszego problemu ,jesli nie da rady to sprzeglo ciagnie ,moze byc albo luz na lince albo cos ze sprzeglem Sprzęgło tu nie ma nic do rzeczy, bo kolega pisał, że kręci mu się na biegu jałowym, gdy nie dotyka ziemi. Dla mnie to normalne zjawisko, wynikające z tarcia pomiędzy elementami skrzyni biegów, które jak wiadomo z fizyki występuje zawsze. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonszef Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 łańcuch napędowy wsadzę firmy DID, takiej samej firmy jak mam felgi czy obręcze kółhamulec przedni - dzisiaj posmaruje tłoczki jakimś tam specjalnym smarem przeciwko zapieczeniom i chyba pomoże,co do łożysk to nie wiem czy wymieniać czy dociskać ponieważ całe koło nie ma luzu gdy na stopkach nim ruszam na boki tylko tylnia zębatke lekko chodzi- sprawdzę przy wymianie zębatki i tylniej opony,a co do sprzęgła na jałowym biegu gdy koło się kręci to bez problemu palcem zatrzymam więc dam sobie spokój bo pewnie wynika to ze złej regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 W zabieraku też powinno być łożysko, ale to raczej gumy sa wyrobione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonszef Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 tłoczki w przednim hamulcu posmarowałem, odpowietrzyłem i nie mam hamulców, czego to może być wina? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 tłoczki w przednim hamulcu posmarowałem, odpowietrzyłem i nie mam hamulców, czego to może być wina?Opisz proces odpowietrzania.Pewnie zle to zrobiles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Klamka hamulca jest miekka? Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonszef Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 (edytowane) hamulcem pompowałem pare razy aż do wyczucia oporu i przytrzymuje, wtedy znajomy przez chwilkę upuszcza soki odkręcając śrubkę i tak parokrotnie, był taki motyw że przy 4 odkręceniu dopiero powietrze poszło..?! czyli co odpowietrzać dalej aż się naprawi?? zastanawiam się czy jest istotna grubość tarczy i klocków?? Edytowane 20 Kwietnia 2006 przez egonszef Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Czy przypadkiem w czasie odpowietrzania i pompowania w zbiorniczku nie było za mało płynu ? Mogło zaciągnąć troche powietrza. Do filtrów powietrza stosuje sie specjalne oleje np. MOTUL w sprayu koloru niebieskiego. Dzieki temu dobrze widac gdzie juz gabka jest nasączona. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
egonszef Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) dzisiaj naprawiłem ten hamulec tylko że trochę poważniej się za to zabrałem a mianowice wymontowałem cały ten hamulec z tarczy i zacisnołem tłoczki na maxa i dopiero odpowietrzałem, pare razy i jeszcze się powietrze znalazło w układzie, rozchyliłem szczęki nałożyłem i jest jak należy,Bardziej mnie zainteresowała sprawa tylniej ruszającej się zębatki, po odkręceniu koła tylniego (przy okazji wyczyściłem szczęki hamulcowe i bęben papierem ściernym i już ni piszczy przy hamowaniu:) dojarzałem się od strony bębna że łożysko jest zepsute bo się nie kręci a od strny tarczy również się kwalifikuje do wymiany tylko że mechanizm dziwnie jest zrobiony (to mój pierwszy moto) ponieważ ten "czop" do którego jest zębatka przykręcona, który siedzi w środku koła ma luzy i przez te luzy łożysko też nie jest ścisłe i nie mam pojęcia jak to rozmontować a po rozmontowaniu co z tym zrobić?? to nie ostatni problem więc się nie zniechęcajcie :wink: Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez egonszef Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.