Skocz do zawartości

Problem z GS-em POMOZCIE!!


WRO-na
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no to racja.nie zastanawiam sie teraz powaznie nad tym czy nie wymienic oleju i filtra i zawiesc prosto de mechanika...bo ciagle mnie nurtuje ten shit co mi wyplywal po przejechaniu 1km z filtra powietrza...

 

pozdrawiam

 

WRO-na

 

 

wlasnie probowalem odpalic suze...jak obrocil rozrusznik strzelilo z tlumnika...i to niemalo.chyba jednak miales racje zbyhu z tym kranikiem.bede to robil w poniedzialek dopiero,bo dzis juz nie dam rady.jeszcze mam jedno pytanie do Ciebie zbyhu:pod spodem baku jest takl jakby kranik i rurke wychodzaca z baku osobno.ja tam nie mialem nic podlaczone.a w ksiazce widzialem,ze ma tam cos byc podlaczone.moze mi powiedziec dokladnie co??

 

pozdrawiam

 

WRO-na

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Druki kranik, tuz pod bakiem sluzy do odcinania paliwa, gdy musisz zdemontowac bak z motocykla. Nie musisz spuszczac paliwa, tylko zakrecasz kurek i problem z glowy - mozna zdejmowac z moto pelny zbiornik.

 

Ten wezyk, o ktorym mowisz, to szczerze mowiac nie wiem do czego jest. U mnie wyprowadzony byl po prostu w okolice centralnej podstawki motocykla luzem. Przypuszczam, ze to jakis odpowietrznik, lub moze "przelew" - gdy zatankujesz za duzo paliwa i nalejesz "za kolnierz". Ale naprawde to tylko przypuszczenia. Na pewno wezyk z tego otworu u mnie nie byl podlaczony do zadnego "odbiornika", a wrecz pod koniec eksploatacji GSa po prostu mi sie zgubil :crossy:.

 

Co do wystrzalu z tlumika. Zapewne kreciles zdrowo wczesniej rozrusznikiem i moto nie chcialo chwycic? Nic sie nie boj - do tlumika przedostala sie niespalona mieszanka i gdy przyszedl zaplon - eksplodowala w tlumiku. Na tym polega w sumie strzelanie z wydechow (czerwonym guzikiem wylaczasz zaplon, rozpedzony silnik tloczy niespalona mieszanke do wydechu, a po wlaczeniu zaplonu ona wybucha :)).

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak...wczoraj jak go chcialem odpalic dosyc dlugo go trzymalem,ale i tak nie zapoalil.pewnie to od tego tak mi walnelo.a moglo to byc spowodowane tez tym,ze kranik cieknie i do cylindrow przedostala sie benzyna w nocy i dlatego tez buchnelo?

poradz mi jeszcze...wymienic olej i filtr i zoibaczyc co dalej bedzie sie dzialo czy zawiesc to do mechanika?

 

pozdrawiam

 

WRO-na

 

wlasnie sie okazalo co z kranikiem...brat mi to odbieral w niemczech i nie powiedzial mi,ze jak to brali to kranik byl wlaczony.wiec tak jak ktos tu sie wypowiadal z tym kranikiem.dlatego jest benzyna w oleju.wiec wymiana jest na dniach gwarantowana.

prosba do zbyha:jesli mialbys chwile czasu napisz do mnie na GG.chcialbym sdie poradzic w kilku jeszcze sprawach

 

pozdrawiam

 

WRO-na

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czolem!

 

Spoko, odezwe sie, jak bede mial dostep do kompa, bo w swieta jest dosyc ograniczony - wszyscy na nim siedza :).

Moj nr jak cos to 2069203.

 

Pozdrawiam

 

PS

Z tymi probami odpalania to uwazaj, skoro kranik masz niesprawny. Moze sie okazac, ze nad tlokiem masz poduszke (kaluze) benzyny i przy probie uruchomienia silnika mozesz pokrzywic korbowody! Silnik nie bedzie w stanie sprezyc takiej ilosci cieklego paliwa nad tlokiem, a wystepujace sily pokrzywia korbowod...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...