Radziey Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Witam. Znow male klopoty z EN'ka. Mianowicie chodzi o uklad chlodzacy, ostatnio spuscilismy caly plyn z ukladu chlodzacego, po zalaniu nowego jest maly klopot. Plyn nie chce zejsc ze zbiorniczka tak jak by byl zapowietrzony. Dzis go odpalalismy kumpel krecil go troche by sie rozgrzal ale plyn nadal nie schodzi. Wlalismy wiec plyn prosto do pompy zeby zassalo. Pompa chodzi bez problemow zasysa plyn ale ze zbiorniczka nadal nie schodzi. Moze sa tam jakies odpowietrzniki, sam nie wiem i nie mam o tym zielonego pojecia. Prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 a to nie zbiornik wyrownawczy ?? u mnie tez nie zejdzie samoistnie zdaje sie ze musi byc jakies konkretne podcicsnienie w chlodnicy zeby go wyssalo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Witam. Znow male klopoty z EN'ka. Mianowicie chodzi o uklad chlodzacy, ostatnio spuscilismy caly plyn z ukladu chlodzacego, po zalaniu nowego jest maly klopot. Plyn nie chce zejsc ze zbiorniczka tak jak by byl zapowietrzony. Dzis go odpalalismy kumpel krecil go troche by sie rozgrzal ale plyn nadal nie schodzi. Wlalismy wiec plyn prosto do pompy zeby zassalo. Pompa chodzi bez problemow zasysa plyn ale ze zbiorniczka nadal nie schodzi. Moze sa tam jakies odpowietrzniki, sam nie wiem i nie mam o tym zielonego pojecia. Prosze o pomoc. Hej. Czy ja dobrze rozumiem, że wlewacie, a raczej usiłujecie wlewać płyn przez zbiorniczek wyrównawczy? ;) --pzdryahoo & 636RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Hej. Czy ja dobrze rozumiem, że wlewacie, a raczej usiłujecie wlewać płyn przez zbiorniczek wyrównawczy? :icon_biggrin: --pzdryahoo & 636RT '02 Nie. Nie usilujemy wlac plynu przez zbiorniczek wyrownawczy. Chodzi o to ze nie chce zejsc. Wydaje mi sie ze Nitomen ma racje ze musi sie zrobic jakies konkretne podcisnienie. Jeszcze dzis to lukne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 nie no wiem gdzie lac plyn do chlodnic :icon_biggrin: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Wyssij wężykiem, jak sie spuszcza paliwo z baku;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2006 Nie. Nie usilujemy wlac plynu przez zbiorniczek wyrownawczy. Chodzi o to ze nie chce zejsc. Wydaje mi sie ze Nitomen ma racje ze musi sie zrobic jakies konkretne podcisnienie. Jeszcze dzis to lukne. Nadal nie kminię. Co za różnica czy schodzi czy nie? Masz napełnić układ płynem, wlewając przez specjalnie do tego celu przeznaczony korek (w EN jest o ile pamiętam pod bakiem), do poziomu "radiator filler neck", czyli po naszemu - "pod korek":buttrock:. Zbiorniczek zalewacie tyle, żeby poziom był między kreskami i już. Żeby ściągnęło z niego płyn musiałby zaistnieć w silniku jakiś niezły kataklizm - jak już, to płyn idzie zwykle w drugą stronę, do zbiorniczka. Jeżeli pompa tłoczy, silnik się nie przegrzewa, termostat otwiera kiedy powinien, i włącza i wyłącza się wiatrak - to fakt, że płyn "nie schodzi" ze zbiorniczka nie stanowi najmniejszego powodu do niepokoju. W żadnym z moich dotychczasowych motocykli ten płyn przy normalnej eksploatacji nie schodził. W samochodzie co innego, ale tam jest zupełnie inaczej to skonstruowane. --pzdryahoo & 636RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radziey Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Dzieki Yahoo za dokladne wyjasnienie, wszystko jest ok. Niepotrzebnie sie martwilismy.Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Czolem! Hmm, w Vulcanie mojego ojca wlasnie plyn zszedl :|. Co prawda moto swiezo po remoncie i w sumie nie wiem do konca, czy plyn byl dobrze uzupelniony, ale teraz jest pod dolna kreska w zbiorniczku wyrownawczym... Dzis to obejrze jeszcze raz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Z tego co pamiętam to płyn sie wlewa korkiem z lewej strony (przy obudowie termostatu). Ten z prawej to tylko zbiorniczek wyrównawczy. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.