Skocz do zawartości

honda shadow 1100c3


zomol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

a chodzi Ci konkretnie o Honde Shadow C3 tak jak w temacie czy może o 1100 ogólnie bo to mała różnica. Daj znać co konkretnie Cię interesuje a postaram się pomóc.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznice byly i to niemale. Bylo kilka wersji shadow 1100: C, ACE, ACEII, ACEIII, Sabre, Spirit. Roznily sie wygladem, hamulcami, rozmiarami kol, mocami silnikow ( od 50-u do 68-u km) itp. Napisz o jaki model i z ktorego roku ci chodzi, to bedzie mozna cos wiecej napisac...Ja przez rok mialem 1100C z 93 roku ( wyglad choppera) w najmocniejszej wersji. Motocykl bez wad ( po za slabym najwyzszym biegiem) i wart polecenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest to Shadow Aero C3 z 1998 roku to jest to ten sam motocykl, który aktualnie posiadam. Pisać o nim można dużo. Jest wielki, ciężki i szeroki - typowy cruiser w dodatku o diabelnie ładnej linii. Bez dodatków w oryginalnym stanie wygląda trochę łyso (jak zapewne każdy cruiser :wink: ) więc warto się przy nim pobawić a naprawde zyska na urodzie. Co do silnika - moc nie jest porażająca bo około 57 kucyków, moment 96 Nm ale wystarcza to do naprawdę przyjemnego podróżowania nawet będąc nieźle obładowanym. Modele do roku bodajże 2000 włącznie są jak wibrator - na wolnych ten motocykl naprawdę trzęsie - jednak nie przeszkadza to w jeździe - drgania znikają. Poprostu konstruktorzy chcieli trochę pokonkurować z wiadomo jaką marką więc i wibracje i głos - hmm - nie trzeba za to naprawdę przepłacać jak się okazuje. :wink: Prowadzenie - motocykl płynie - nawet po polskich drogach - szerokie opony + rozstaw osi robi swoje. Oczywiście gabaryty, masa i długość motocykla nie pomagają w manewrowaniu przy wolnej jeździe - tu naprawdę trzeba się trochę napocić. No coż taki urok cruiserów. Wady - wiadomo, że nikt nie psioczy na swój motocykl - ja mam podobnie ale wiadomo, że parę kucyków więcej czy większa poręczność tego motocykla nie zaszkodziłaby. Do wad należy także zestaw hamulców - poprostu na tą masę i wielkość trochę za mało te 2 tarcze. Trzeba się przyzwyczaić - choć VTX 1300 ma ten sam zestawik i ten sam problem.

Jak interesują Cię szczegóły to pytaj. :icon_razz:

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Co możesz wiedzieć o trasach skoro dopiero kupiłeś moto.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...