Gość Bern Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 (edytowane) W XTZ sprawdzam tylko wsuwam, nie wkęcam. A to prawie takie same silniki z tego co wiem. Edytowane 26 Marca 2006 przez Bern Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 dołączam się do pytania, czy stan oleju powinno sie mierzyc wkrecajac bagnet z korkiem czy tylko nakladajac? motocykl to ktm lc4 pozdr dołączam się do pytania, czy stan oleju powinno sie mierzyc wkrecajac bagnet z korkiem czy tylko nakladajac? motocykl to ktm lc4 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sql Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 z tego co mi wiadomo to zbyt duży nadmiar oleju zaszkodzi każdemu silnikowi spalinowemu, nieważne czy w moto , aucie, czy w kosiarce spalinowej... :)a to niby czemu?mógłbyś to rozwinąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StES Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (edytowane) dołączam się do pytania, czy stan oleju powinno sie mierzyc wkrecajac bagnet z korkiem czy tylko nakladajac? motocykl to ktm lc4 pozdr Ludzie jak tak Was czytam to zaluje ze to nie Boze Narodzenie to bym kazdemu dal po servis' manual;) wszystko zalezy od motocykla - np u mnie w tdm 850 3vd producent przewidzial nie wkrecanie bagnetu. sprawdza sie stan przed odpaleniem silnika -min kreska, 2-3min po odpaleniu silnika na luzie -max. choc takie rzeczy sa nawet w owner's manual. Edytowane 14 Lutego 2008 przez StES Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Grzebolg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuoix Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 StES: chlopaki pewnie od marca 2006 zdazyli juz sprzety pozmieniac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 PawelP juz zmienil:P ten to juz by lepiej bylo jakbys zapodal kawal o wrobelku na wejscie a nie bawil sie w archeologa hehe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelP Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 (edytowane) Ludzie jak tak Was czytam to zaluje ze to nie Boze Narodzenie to bym kazdemu dal po servis' manual;) wszystko zalezy od motocykla - np u mnie w tdm 850 3vd producent przewidzial nie wkrecanie bagnetu. sprawdza sie stan przed odpaleniem silnika -min kreska, 2-3min po odpaleniu silnika na luzie -max. choc takie rzeczy sa nawet w owner's manual. Witam, t osię kolego wykazałeś tylko trochępo czasie, spójrz na daty postów, a co do instrukcji to masz rację, tyle że nie każdy ją posiada, a niektórzy zamiast szukać w ncie wolą zapytać kolegów z Forum i tyle.A prezenty jak tak bardzo pragniesz są mile widziane przez cały rok :-)PozdrawiamPaweł Edytowane 15 Lutego 2008 przez PawelP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.