majasportomoto Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Sory że tak pisze już drugiego posta ale dopiero teraz zauważyłem ten temat.Mam takie nurtujące pytanie an temat mojej emzeci ts 150(1984)Jaki akumulator(obecnie 6v 11aH),olej kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witammam pytanko do gaźnika od ETZ 150 (24N2-2) czy istnieją jakiekolwiek większe dysze niż te oryginalne (główna 120 i jałowa 40) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Witam. Potrzebuje jakiegoś dobrego sklepu z czesciami do MZ ETZ 150. Najlepiej w Wrocławiu.Z góry dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam! Mam kilka problemów z moją ETZ, mianowicie tak:Nie mogę wyregulować zapłonu bez względu jak ustawie to strzela mi w gaźnik a jak gaśnie to strzeli w tłumik, gdy prubuje dodać gazu to nie ma żadnych efektów tylko zalewa go bardziej.Ustawiłem poziom paliwa na minimalny w gaźniku przepustnica jest na ostatnim ząbku na samym dole (gaźnik jest nowy) zdjęłem filtr powietrza i dmucha mi paliwem przez niego jak ze spryskiwacza. Jak ustawię jako tako zapłon żeby odpalił to odpali pochodzi trochę na wolnych obrotach i zalewa go i gaśnie.Prubowałem ruszyć nim z miejsca to zaczyna zwalniać aż wkońcu zgaśnie i oczywiście zalany jest.W ETZ zostały zmienione tłok, pierścienie, cylinder, głowica, skrzynia, regulator, wirnik, przerywacz, kondensator praktycznie tylko kartery zostały stare. Ciągle mi zalewa świecę nie wiem czemu. :wink: Proszę o odpowiedź. :crossy: zacznij od zmiany gaznika , ewentualnie same dysze na poczatek. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 (edytowane) WitamJestem posiadaczem MZ ETZ 250 i mam z nią kilka problemów. Mianowicie jeden z nich to żażąca się kontrolka od ładownia. gdy włącze śiwtła to się mocno żaży i do tego migacze przygasają. Mam nowy akumulator i nic nie pomogło. Drugi problem to hamulec hydrauliczny. Chciałem rozebrać tłoczek pompujący płyn razem z zimeringiem ale nie wiem jak. Błagam pomużcie. Nie chce wydawać kasy na mechanika i elektrytka. Edytowane 21 Października 2008 przez razor240391 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 WitamJestem posiadaczem MZ ETZ 250 i mam z nią kilka problemów. Mianowicie jeden z nich to żażąca się kontrolka od ładownia. gdy włącze śiwtła to się mocno żaży i do tego migacze przygasają. Mam nowy akumulator i nic nie pomogło. Drugi problem to hamulec hydrauliczny. Chciałem rozebrać tłoczek pompujący płyn razem z zimeringiem ale nie wiem jak. Błagam pomużcie. Nie chce wydawać kasy na mechanika i elektrytka. Co do kontrolki ładowania sprawdż diody prostownicze oraz wzbudzające sa pod siedzeniem, też miałem ten sam problem - po wymianie diód wzbudzających problem znikł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 21 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2008 . Drugi problem to hamulec hydrauliczny. Konkretniej, jaki to problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Płyn, który powinien być papowany w duł, wybija w góre i w ogóle nie hamuje. Ściągnałem całą rączkę hamulca i zauważyłem, że zimering jest nie szczelny i nie wiem jak go wyciągnąć. Siedzi jak przyklejony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Co do kontrolki ładowania sprawdż diody prostownicze oraz wzbudzające sa pod siedzeniem, też miałem ten sam problem - po wymianie diód wzbudzających problem znikłDzięki za wiamdomość. To nie to było zepsute lecz kabel w cewce (chyba cewka) sie upalił. Jeszcze tylko hamulec mi został. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 razor240391 tak po za tematem widze ze jestes z bralina jeśli masz młodszego brata to on czasem niesmiga na DR ? pozdro a co do simmeringa to spróbój go jakoś nadważyć powinnien puścić :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Niestety jestem jedynak. Co do chaamulca prubowałem wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly-yo Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 witam przyszla ikolej na mnie mam etz150 kolejna zreszta juz :biggrin: itak niepoweiem tanio nabylem i w dobrym stanie wszytko ejst cacy wrecz bym powiedzial tylko ta moc:p nietac mnie na 251 a bla by najlepsza wiec poprostu mysle o kupnie silnika od 250 i wsadzenie w rame 150 czy ma to szanse czytalem ze niby to to samo co 251 no ale poradzdcie Cytuj 2X MZ ETZ 150 `89 , DERBI GPR 50 NUDE `05 ,HM CRM 50 `11.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Niestety jestem jedynak. Co do chaamulca prubowałem wszystkiego. razor240391 a możesz zrobić foto tego ? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 witam przyszla ikolej na mnie mam etz150 kolejna zreszta juz :) itak niepoweiem tanio nabylem i w dobrym stanie wszytko ejst cacy wrecz bym powiedzial tylko ta moc:p nietac mnie na 251 a bla by najlepsza wiec poprostu mysle o kupnie silnika od 250 i wsadzenie w rame 150 czy ma to szanse czytalem ze niby to to samo co 251 no ale poradzdcie To bez sensu. Wiesz szystko da się zrobić ale niewarto. Idzie zima, dozbieraj troche pieniędzy i kup 251, za 1,5tys w dobrym stanie kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Zrobisz frankensteina poskładanego z czesci od kilku maszyn . Ta MZ nigdy nie bedzie pełnowartościową 251 . Pozatym szkoda chyba kroić MZ 150 skoro piszesz iż jest w stanie cacy :) Sprzedaj 150, dobieraj przez zimę (święta w grudniu i mikołaje :biggrin: ) i kup 251 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.