Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tu ja ci nie pomogę swoich zegarów jeszcze nie wyjmowałem, zawsze (te 10 lat temu)wyjmowali mi je..ni złodzieje potem długo jeździłem bez, bo wtedy nic w skepach nie było.

 

Jakoś wcale mnie to nie pociesza,

teraz też jeździsz na MZ :?: :?:

 

A dla sprostowania : chodzi mi teraz o wyjęcie jedynie tarczy prędkościomierza, żeby ją wyprostować. :( CZY JEST TO MOŻLIWE I JAK TO ZROBIĆ :?: :?: :?: :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli konstrukcja licznika jest niezmienioa od kilku lat to musisz zdjąć rozginając lekko błyszczącą obwódkę-ramke od szkła a potem wykręcić zegar z obudowy. Montaż odwrotnie plus mozolne doginanie blaszanej ramki. Efekt mizerny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozazdrościć Krzysztofie, u mie na ksero kiepsko zdjecia wyglądają. A tak z innej beczki to moje sprzęgło już nie szarpie. Wiesz czemu? Po prostu było zbyt wiele oleju, upuściłem i jest ok. Wyregulowałem zapłon (na ampula (lub imbusa jak kto woli) i suwmiarkę, jest poprawa (chodzi mi o stukanie w silniku) i zyskała na dynamice. Jeszcze muszę się uporać z głośnym sprzęgłem tzn. przy wciśniętym sprzęgle stukania nie ma. Wymiana łożysk powinna pomóc?

 

Późno odpisuję bo nie czytałem A szkoda. W tej księdze to naprawdę niewiele jest ciekawego. zastanawiam się jak zrobić z niej skan a przede wszystkim to gdzie zamieścić. Jak Kudłaty coś wymyśli to podeśle ku ogólnej radości. Wymiana łożyska sprzęgłowego powinna pomóc. Są dwa jedno wyciskowe i drugie z plastikowym koszem.

Hej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z pompą hamulca, przedniego-tarczowego

 

Jak wciskam klamkę to co prawda, koło przednie hamuje, ale problem jest na górz. A mianowicie cieknie płyn hamulcowy, spod tłoczka. Co prawda gość, który go montował włożył tam wszystkie uszczelki, wszystko nowe. A jeszcze jedno - gdy odkręce zbiorniczek to podczas nacisakania klamki hamulca widać ,że unoszą się bąbelki piwietrza, zamiast samego wyskakiwania płuny do góry.

Jak jest tego przyczyna:

 

- czy mogły sie zniszczyć uszczelki podczas wkładania :?:

- ile jest tam uszczelek przy tłoczku (tylko 2 ) :?:

- czy są one standartowe, a może włożył za małe :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztofie, jak masz skaner to z chęcią łyknę jpg-i, czemu piszesz, że nie ma w niej nic ciekawego? Są np. wymiary, nadwymiary tłoków cylindrów, wszelkie dane techniczne, przed rozebraniem jakiegoś podzespołu można dokładnie obejrzeć części składowe. Uważam, że na początek dla wielu użytkowników to nawet za dużo tej wiedzy.

Jeśli masz nagrywarkę to przesłanie pocztą CD romka to pryszcz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zwiazku z tym że ostatnio zaliczylem male czyszczenie gaźnika w centrum Gliwic mam takie pytanko..

 

Co zrobic jeżeli zbiornik paliwa jest od środka zardzewialy, i ten caly syf zapycha gaźnik?? Można jakoś usunąć rdze? Jak to zabezpieczyc zeby nie rdzewialo???

Jak już się nieda nic zrobić to czy pomogłoby zamocowanie na przewodzie paliwowym jakiegoś dodatkowego filtru paliwa??

 

Pozdrawiam

 

P.S. Dzięki za odpowiedź o oponach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy dostanę gdzieś wkręt regulacyjny powietrza w gazniku etz 150??

Bowiem znalazlem przyczynę wysokiego spalania.. ten wkret ze stozkowym koncem sie ukrecil i zablokowal regulacje na bogatej mieszance. Teraz wyjalem ten koniec i niemam co tam wkrecić :cry:

Moze ktos by mial cos takiego??

 

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z pompą hamulca, przedniego-tarczowego

 

Jak wciskam klamkę to co prawda, koło przednie hamuje, ale problem jest na górz. A mianowicie cieknie płyn hamulcowy, spod tłoczka. Co prawda gość, który go montował włożył tam wszystkie uszczelki, wszystko nowe. A jeszcze jedno - gdy odkręce zbiorniczek to podczas nacisakania klamki hamulca widać ,że unoszą się bąbelki piwietrza, zamiast samego wyskakiwania płuny do góry.

Jak jest tego przyczyna:

 

- czy mogły sie zniszczyć uszczelki podczas wkładania :?:

Prawdopodobnie tak.

- ile jest tam uszczelek przy tłoczku (tylko 2 ) :?:

- czy są one standartowe, a może włożył za małe :?:

Nie wiem co włożył, moze włożył standardowe i uszkodził coś albo jakas starą. Kup zestaw tłoka i uszczlniaczy i zmień sam będzis miał 100% pewności że nie będzie lipy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztofie, jak masz skaner to z chęcią łyknę jpg-i, czemu piszesz, że nie ma w niej nic ciekawego? Są np. wymiary, nadwymiary tłoków cylindrów, wszelkie dane techniczne, przed rozebraniem jakiegoś podzespołu można dokładnie obejrzeć części składowe. Uważam, że na początek dla wielu użytkowników to nawet za dużo tej wiedzy.

Jeśli masz nagrywarkę to przesłanie pocztą CD romka to pryszcz.

Myśle że warto by było tą intsrukcję zeskanować. I oczywiście zamieścić gdzieś na forum tylko gdzie? Trzeba pogadać Z Kudłatym może coś wymysli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysztofie, Kudłatemu rzuciłem propozycję działu download co będzie zobaczymy, a tak na marginesie mam pytanka do Ciebie:

1 Czym smarujesz łańcuch, są środki smarne w butelkach pod ciśnieniem czy zwykłym smarem, tzn. co jest lepsze.

2 Jaka jest różnica między gaźnikiem w 250, a 251. Chodzi mi o dane regulacyjne, najbardziej o poziom paliwa w komorze pływakowej. Mam wrażenie, że u mnie jest za wysoki (silnik mi czterotaktuje), iglicę mam na środkowym rowku tj. 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...