Strzalek Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Wiele razy dostawala po dupie raz nawt bez wody bo byla taka dziana sytuacja ze zapomnialme wlac Embarassed Zalej dobry płyn i przetsaniesz sie już tym martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 może wpadni do mechaniak na Gdańską 47 napewno znajdzie ci odpowiedni tłok ;) :banghead: :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 7 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 może wpadni do mechaniak na Gdańską 47 dzieki Pawel, o ten adres juz mi dawno chodzilo...;) swoja droga to wejdz w link, ktory podalem wyzej i porownaj opakowania, bo wydaje mi sie ze ten cylinder tuningowy ktory kupiles jets tej samej formy, co te tloki na allegro.. ale moze sie myle... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 zeby uniknac potem gadania nie na temat; cylinder nie jets porysowany ani nic... wszystko w porzadku' date=' tylko tlok do wymiany[/quote'] IMO bez szlifu cylindra sie nie obejdzie, kupiny tłok nie będzie miał dokładnie takich samych wymiarów jak stary (choćby z racji zużycia). Wiec kup od razu tłok na wyższy nadwymiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Wiec kup od razu tłok na wyższy nadwymiar. czemu odrazu na najwyzszy??? nie lepiej jakis 2-gi , trzeci??? pomyslalem ze chyba lpiej bedzie udac sie z nim do mechanika motocyklowego, niech pomierzy co trzeba i dopiero sie cos pomysli... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Wyższy czyli następny w kolejności ;) jak teraz masz np nominał to na I nadwymiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 aaa.. sorka, przeczytalem NAJwyzszy ;) :P :buttrock: sorka, kazdemu sie zdarza :D :) :banghead: pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 W ns-1 jest taki sam silnik na w MTX80 MBX 80. a ten koles ma w ofericie tłok do MBX 80. wiec nie widze problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 nie ten koles ma tłoki zupełnie innej firmy i ma produkowane na tajwanie a ja kupiłem włoski cylinder i tłok firmy ,, POWER FORCE" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 W ns-1 jest taki sam silnik na w MTX80 MBX 80 MBXy/MTXy to sprzety z lat 80tych, ns ta moja wersja praktycznie bez wiekszych zmian produkowana byla od 96, moja jest z 2000...myslisz ze przez 20 lat nic sie nie zmienilo??? niech mi kilka osob to potwierdzi, bo za bardzo mi sie wierzyc nie chce. ponoc to zuplnie inna konstrukcja.... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yohnson Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 mi sie wydaje ze nic sie nie zmieniło ale... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czseter2005 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 kiedyś patrzyłem w jakimś katalogu z cześciami i do hondy MBX, CRM i NS1 był taki sam tłok.Mój kumpel wymieniał kiedys tłok w ns1 i okazało się że rozmiar sworznia w ns1 to 13 a w mbx to 12, a takiego tłoka ze sworzniem 13 nigdzie nie mógł dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Mój kumpel wymieniał kiedys tłok w ns1 i okazało się że rozmiar sworznia w ns1 to 13 a w mbx to 12 czyli nie ma co kombinowac chyba... :roll: :roll: :roll: jutro postaram sie zdjac glowice i tlok, pomierze i w ogole, wysle kolesiowi temu z allegro i tyle. dzieki za odp. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Honda MBX 80 MTX80rse i MTX 80r maja taki sam tłok co NS-1.Koszt takiego tłoka z Vertexa to 50euro czyli 200zl ..pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Mój kumpel wymieniał kiedys tłok w ns1 i okazało się że rozmiar sworznia w ns1 to 13 a w mbx to 12' date='[/quote'] Honda MBX 80 MTX80rse i MTX 80r maja taki sam tłok co NS-1 no... i co teraz zrobic??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.