krokodyl Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Wracając do tematu postu:):buttrock::) wolalbym z rozrusznikiem a zwieszenie moge wymienic na WP--wazny jest silnik w sumie jesli o moc chodzi jak go oceniasz powiedzmy przy mocno obladowanym motocyklu???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bUgI Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Tez wolalbym rozrusznik, tyle ze oprocz popsucia zawieszen Yamaha "cudownie" dodala ponad 20 kg masy i TTR 2003 wazyla juz 154 kg (jesli dobrze pamietam). Jesli chodzi o moc to z minimalnym bagazem wyprawowym nie bedziesz mial zadnych problemow. W terenie i tak polecisz stowa (szutry, piachy), a to ze nie wygrasz startu z WR, EXC, itd. to juz chyba mniej wazne. Podczas wyprawy i tak nie bedziesz wyciskal ze sprzeta maksimum bo musisz caly czas myslec o wszystkich tych kilometrach, ktore jeszcze do zrobienia. PozdrawiamPawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 10 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Ciekaw jestem co oni dodali ,że motocykl nabral wagi ...bak zapaowy do KTM mam 20 nie wiem czy nie za maly?, z naszej rozmowy zaczyna mi sie wylaniac koncepcja zakupu samego silnika a raczej rozbitej TT lub XT chodzi o manele których do KTM mam duzo czasami wracajac z Niemiec przywoze jakiegos rozbitka na czesci a ze lubie majsterkowanie i eksperymenty to mam zabawe..:buttrock: KTM ma tą przewage ze praktycznie przez dekade lat 90 wszystkie manele sa wymienne czyli hamulce kola tarcze półki lagi zawieszenie byly te same!!wahacze tylko w wariantach na prawa i lewa strone akurat mam wszystkie-- MX 250 z silnikiem uszkodzonym moze w niego wstawie ten silnik?? w kazdym razie chyba zlapalem koncepcje:) dzieki pozdrawiam:) jesli Masz czas podpowiedz co przydaje sie w trasie najbardziej chodzi tez o typ ubrania --wybieram sie na Kaukaz nie ma tyle piasku ale za to upały!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 byl opis TT ktora przejechala podobne piaski jak ty i okazalo sie ze tlok jest przytarty dodam ze testowal ja chyba pipcyk (albo ktos z modow) wiec nie byle kto co nie wie gdzie wlew oleju a skoro piszesz ze ma inne przelozenia w skrzyni za moze i rozrzad a teraz ze taki sam silnik jak z Xt to jak to wkoncu jest ?? pewnie sam nie wiesz KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bUgI Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 byl opis TT ktora przejechala podobne piaski jak ty i okazalo sie ze tlok jest przytarty dodam ze testowal ja chyba pipcyk (albo ktos z modow) wiec nie byle kto co nie wie gdzie wlew oleju No tak sie sklada' date=' ze pipcyk rozlozyl wlasnie mojego sprzeta. Delikatne ryski, swiadczace o lekkich lokalnych zatarciach i przedostaniu sie piasku (latajacego zreszta wszedzie w powietrzu) to drobnostka prawie calkowicie niegrozna dla powodzenia wyprawy. Zreszta poza sladami po ziarenkach piasku, srodkiem profilaktycznym na pozostale przypadlosci jest zamontowanie chlodnicy oleju, ktora rozwiazuje problem. Ja mialem ja ze soba, jednak z pewnych powodow (nie z powodu "skomplikowania" konstrukcji) nie mialem jej zamontowanej w chwilach najgoretszej walki. Mam wrazenie, ze w tym artykule przeczytales tylko podpisy pod zdjeciami, prawda? W przeciwnym wypadku wyciagnalbys zupelnie inne wnioski. Zreszta bardzo dobrze, ze powolujesz sie na autorytet pipcyka. Spytaj go co sadzi o wzieciu na wyprawe TTR i 620 SC. Zreszta moze przeczyta nasz watek i sam cos doda do tematu. a skoro piszesz ze ma inne przelozenia w skrzyni za moze i rozrzad a teraz ze taki sam silnik jak z Xt to jak to wkoncu jest ?? pewnie sam nie wiesz Nie widze sprzecznosci. Oczywiscie, ze ten silnik nie jest identyczny. To ten sam slinik co w XT tylko troche bardziej "sportowo" zestrojony. To, ze silnik zostaje poddany modyfikacjom, nie oznacza ze producent rezygnuje w nim z tego co sprawdzone i wypracowane przez 20 lat produkcji. PozdrawiamPawel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 proponuje zakonczyc wątek porównywania silnika KTM lc4 -- jest to nieporozumienie !! [ Dopisane: 11-03-2006, 07:55 ]mam nieodparte wrazenie ze Nitomen nakreca sobie licznik 1117 to imponujący wynik!!!!! z tego jak prowadzi rozmowe ...ze widzial czytal slyszal......jakos nie dciera do niego ze rozmawia z psiadaczami i uzytkownikami a nie teoretykami!!! nie chodzi o powielanie zaslyszanych opinii ---szukam posiadaczy, praktyków!!! i porad wskazowek od nich!! a juz wnioski potrafie wyciągnac sam pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 bzudry piszecie Xt/tt stara prymitywna konstrukcja ani to enduro ani to hard enduro za wzgledu na zawieszenie nieporozumieniem jest porownywanie antyka do do dosc nowoczesnego silnika lc4 a ze tobie sie psuje lc4 to widocznie takiego masz KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bUgI Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 nieporozumieniem jest porownywanie antyka do do dosc nowoczesnego silnika lc4 Zdejmij klapki z oczu i dopatrz sie w powyzszych postach, ze mowimy o enduro-turystyce. Nastepnie wez ten nowoczesny silnik, wsadz na niego swoj nowoczesny tylek i zrob cos naprawde konkretnego. Jak nie, to przenies swoje cudowne, nowoczesne teorie do watku o zabawie w moto-ganianego po lesie. Tam bedziesz mial wiecej racji i wiecej argumentow. I tam nie bedziesz musial ze mna dyskutowac. pozdr.p. ps. Krokodyl, wyglada na to, ze lepiej by bylo gdyby ten watek znalazl sie w dziale "podroze". Mysle, ze mniej tam sliniacych sie ludzi podekscytowanych dominacja KTM-ow w Dakarze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 tam tez znajda sie-teoretycy nakrecający licznik postów!!-- moderator powinien od razu go usunąc jak napisal że ------- co ma takiego skomplikowanego LC4 uwazam ze jest prostszy od TT np: brak walkow......--------biedak nie widzial chlodnic w KTM nie wie jak awaryjny jest uklad chlodzenia.i ile do remontu wg. serwisu robi ten silnik:);):)....powinien wyjsc w koncu z domu!!!! kto pisze 1117 postów???? nie czytajac tematów:) [ Dopisane: 11-03-2006, 21:45 ]tam tez znajda sie-teoretycy nakrecający licznik postów!!-- moderator powinien od razu go usunąc jak napisal że ------- co ma takiego skomplikowanego LC4 uwazam ze jest prostszy od TT np: brak walkow......--------biedak nie widzial chlodnic w KTM nie wie jak awaryjny jest uklad chlodzenia.i ile do remontu wg. serwisu robi ten silnik:):P:)....powinien wyjsc w koncu z domu!!!! kto pisze 1117 postów???? nie czytajac tematów:) ale jest dowodem na to jak skuteczna jest reklama KTM i i jak bardzo moze zamieszac w głowie!:P---niechcący przedmiot jego marzen zostal odarty z mitu o niezniszczalnym motocyklu! i prawda okazala sie nie tak różowa:)---wydaje sie ze byles za poblazliwy dla niego on i tak nie czyta....tylko pisze swoje...:buttrock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 a ja na was ;) :P biedaki oczywiscie zawodowcy wywalic EXC to nie jedzie tylko TT sie liczy :lol: :lol: :lol: nie czerpie wiedzy z reklam a od ludzi co maja takie maszyny sam jezdzilem na LC 4 600 kolesia maszyna zbesztana ciezko poznac ze to KTM a jednak jezdzi i to znakomicie pozatym przegladalem manuale do LC4 silnik strasznie prosty konstrukcyjnie. Wam radze zamienic TT na TDM bo dla was to sa chyba turystyczne hard enduro w jednym :lol: KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bUgI Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Wam radze zamienic TT na TDM bo dla was to sa chyba turystyczne hard enduro w jednym :lol: Dobra, ja sie wylaczam z tej dyskusji... Jak juz ktm-em bedziesz zdobywal najdziksze ostepy tego swiata to zycze tyle samo powrotow co wyjazdow. jednoczesnie bije sie w piers za swoja ignorancje... poslucham troche plotek i przegladne kilka manuali to moze bede mogl dyskutowac na odpowiednim poziomie merytorycznym... do tego czasu chyba musze ignorowac wszelkie posty Nitomena. Za krotki jestem na dyskusje z kims o tak bogatej "wiedzy" i jeszcze bogatszym "doswiadczeniu". hahaha ROTFL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 to cos jak ty znawca TT bo innego nie widzial :lol: KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 11 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 to cos jak ty znawca TT bo innego nie widzial :lol: wlasnie szukalem znawcy i znalazłem!!!!!!!!! po co wcinasz sie w temat??? i sie osmieszasz??? patrz na temat postu!!!!!!!!! jeszcze kilku takich pianobijców jak ty i nie bedzie sensu tu zaglądac!! twoje posty to szczeniacke pyskówki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi