Bodzioe Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Sprawa wygłąda następująco.Wymieniłem w mojej kawie klx 650c łańcuchy rozrządu.Sprzęt chodził idealnie zero szumów silnika.Jednak po kilku dniach znów zaczął rozrząd odzywać się.Mam pytanie co to może być.Ja osobiście podejrzewam autonapinacz, a co wy na ten temat sądzicie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 witam W klxie czasami blokuje sie auto-napinacz ale inna przyczyna tez jest luz na KACRu czyli na automatycznym dekompresatorze na walku rozrzadu wydechowym. Zaczyna on klepac jak jest juz wyrobiony. Ja po wymianie lancuszkow myslalem ze bede mial juz cisze ale okazalo sie ze jeszcze cos klepie, okazalo sie jak zobaczylem ze mam ogromna dziore w glowicy i pokrywie zaworowej a motor zaczol cicho chodzic. Przez ten dekompresator mial problemy z odpalaniem i nie chcial trzymac wolnych obrotow, stukal na wolnych obrotach az do momentu urwania sie nitu w nim :) wiec lepiej sprawdz to w miare szybko to sa tylko 3 srobki od pokrywy bo inaczej koszty sa gigantyczne. Oczywiscie jezeli nie jest to wina auto-napinacza, jezeli to on to go poprostu wyciagnij rozbierz na czesci wyczysc przesmaruj olejem i poskladaj. jak bedziesz odkrecal ta srobe ze sprezyna od dolnego slizgu to ona musi byc wkrecona pierwsza dopiero pozniej auto-napinacz.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 a cos wiecej o KACAR co to za dzwieki :?: jak poznac ze autonapinacz jest do wymiany :?: czy on nie jest na stale z walkiem :?: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 KACR czyli automatyczny dekompresator znajdujacy sie po prawej stronie na koncu wydechowego walka rozrzadu. Do 300obr./min popuszcza on kompresje automatycznie, a po rozpedzeniu sie walka dziala na niego sila odsrodkowa i przestaje on dzialac (najlepiej to samemu zobaczyc). Co do klepania to jest to takie stukanie jak by malym mloteczkiem stukac po pokrywie zaworowej, nie jest to szum jak z lancuszka, nasila sie jak motor spada na coraz nizsze obroty cos kolo 1000obr/min wtedy jest takie dosc ostre klepanie, u mnie akurat okazal sie juz wyrobiony nit 3majacy caly dekompresator w kupie i niestety pekl. Wedlug Kawasaki ten KACR jest integralna czescia walka i nie idzie go osobmo kupic a caly walek kosztuje 950 zl (2 tuningowe niemieckie kosztuja 900zl :) ). Oczywiscie polak potrafi; dekompresator da sie wycisnac z walka na prasie, Z tego co sie orietowalem to od KLXa 250,300,650 KLR 600,650 ten dekompresator jest zamienny tzn jest taki sam. Aktualnie teraz sam poszukuje walka od ktoregos z tych modeli na podmiane dekompresatora. Co do autonapinacza to wiem ze w klxie jak juz cos jest z nim nie tak to blokuje sie mniejwiecej w polowie maxymalnego wyciagniecia, pomaga rozebranie go na czesci i lekkie spolerowanie wszystkich gladzi po ktorych sie slizga papierkiem sciernym (bardzo cienkim). Poprostu najlepiej wyjac napinacz i zobaczyc jak chodzi.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioe Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 u mnie terz zaczął się problem z wolnymi obrotami. Zaraz zobacze ten KACR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 e to mi nic nie klepie a napiancz dziala prawidlowo :mrgreen: :clap: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioe Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Okazało się że jest coś nie tak z tym dekompresatorem(rusza się na boki) i ta sprężyna co jest na nim naciągła się.Co mam teraz z tym zrobić ?Proszę o pomocPS. Gdzie idzie kupić te niemieckie wałki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 to co sie wyrabia w tym dekompresatorze to jest ten nit ktory trzyma te 2 polksiezyce razem, ta sprezynka powinna byc lekko naciagnieta zeby nie spadla, co do naprawy rego to zobacz jak duze sa luzy na tym nicie i zobacz czy idzie go dorobic na tokarce, ja niestety juz nie zobacze bo u mnie nie wiele z tego zostalo. Te niemieckie walki znalazlem przez wyszukiwarke google i mam gdzies zapisany link ale niestety w domu a nie wy mieszkaniu studenckim. Na weekend jak zawitam na chate to wkleje linka. Mnie urwala sie w tym nicie tylna czesc czyli ta od strony zebatki i reszty walka. Moja rada dorobic nowy nit z twardej stali i obadac co dokladnie u Ciebie sie wyrobilo. Jak mozesz to podeslij fotki samego KACRa.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzioe Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Umnie to są na wszystkich nitach duże luzyna boki,a sprężyna się cała naciągła tak o 0.5cm.Super by bylo jak byś podał tego linka.Czy to jest na polskiej stronie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 hmm zaniepokoile msie tym jutro chyba zarkne pod pokrywe glowicy i obadam organoleptycznie autodekompresor .Na co zwrocic uwage :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Nitomen szczegolnie na gladz po ktorej chodzi ten cycek od dekompresatora (gladz w aluminium od glowicy) i na luzy na nitach czy nie sa zbyt duze. Mial bym tez prosbe czy mogl bys porobic fotki tego dekompresatora i gladzi po ktorej on smiga w glowicy a jak bedziesz wykrecal caly walek to walka i dekompresatora ze wszystklich stron bo nie wiem czy nie kupic walka od klra prawie nowego i czy nie przelozyc tego czegos do mojego walka.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 niestety nie mam aparatu :/ ale z tego co pamietam umnie dekompresor nie mial luzow ale sprawdze dla swietego spokoju czy zeby go dokladnie ogladanac musze sciagac walek :?: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Nitomen Mozesz poluzowac mocowanie walka albo odkrecic calkowicie i uniesc go tylko do gory nie musisz go wypinac z lancuszka tak bedzie najlepiej bo bedziesz mial dostep do calego dekompresatora bez problemu.A do tych fotek to zaden znajomy nie ma aparatu bo troche mi na tym zalezy bo w polsce nie dostane walka uzywanego od klxa a zato od klra jest duzo i mam pewne obawy przed kupnem od klra walka czy jest tam dokladnie identyczny dekompresator (bo wiem ze jest na 99% podobny ale zawsze zostaje ten 1 %). a z uwagi iz ty sciagasz pokrywa w celu sprawdzenia co i jak to pomyslalem ze mogl bys cyknac fotki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 no niestety koles mial aparat ale wyjechal do hameryki i narazie nie mam dostepu do aparatu :/ co do klx a klr glowica ma troszke inna budowe ale walki faktycznie moga byc podobne :roll: :roll: [ Dopisane: 03-03-2006, 09:49 ]OK wyjasnilo sie :!: http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/p...(KL650A8)US.asp http://houseofmotorcycles.bikebandit.com/p...KLX650C2)US.asp numery seryjne walka rozrzadu do KLR 650 z 94 i KLX 650C z 94 sa identyczne :) kupuj walek od KLR-a mozesz tam porownac rowniez inne roczniki spodziewam sie ze nawet od nowych KLR sa takie same walki jak do starych KLX i KLR najwiecej KLR lata w US moze na ich ebay-u dostaniesz nowy nie zmeczony zyciem walek :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 sek w tym ze klx ma inne mocowanie zebatki niz klr i klx ma walek mocowany w 3 miejscach do glowicy a klr w 2, ja chcialem kupic walek po przebiegu 200km od klra i wyjac z niego dekompresator ale niestety nie wiem czy jest identyczny. Co do oznaczen sa takie same ale walki z tego co widze na fiszkach sa inne troche. KLR ma otwory smarujace w walku a klx nie ma. chyba kupie w ciemno jakn ie bedzie pasowac to zawsze moge sprzedac.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.