laboko Opublikowano 26 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2006 Mam pytanie jak w temacie. Posiadam dławioną do 37kW xj-kę z 88 r. Ostatnio dostałem używane gażniki od pełnej wersji w idealnym stanie. W tej sytuacji blokują mnie tylko króćce. Nowe to koszt co najmniej 350 zł. Dlatego chciałbym wydusić coś ze starych. Podobno takie wycięcie gumy do przelotu nominalnego może dać efekt. Tylko pytanie czym to zrobić , na ile dokładnie oraz tak naprawdę do jakiej średnicy je poszerzać. Niegdy nie miałem w ręku oryginalnych króćców od pełnej wersji, dlatego nie wiem. Czy przelot ma być taki jak w początkowym odcinku( od strony gażników) czy też ma się lejkowato zwężać w kierunku głowicy? I jeszcze jeden szkopuł. W gumie króćca jest zatopiony metalowy "odpowietrznik" w postaci śruby, która wystaje na zewnątrz i jest zaślepiona gumową tulejką- służy do synchronizacji gaźników. Po wycięciu zwężki śruba zacznie sterczeć do wewnątrz. Czy mam ją jakoś spiłować? Z góry dziękuję za rady i może opinie ludzi którzy to robili i mogą powiedzieć o efektach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.