Skocz do zawartości

[XJ600] Jak mam wyciąć zwężki króćców ssących?


laboko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie jak w temacie. Posiadam dławioną do 37kW xj-kę z 88 r. Ostatnio dostałem używane gażniki od pełnej wersji w idealnym stanie. W tej sytuacji blokują mnie tylko króćce. Nowe to koszt co najmniej 350 zł.

Dlatego chciałbym wydusić coś ze starych. Podobno takie wycięcie gumy do przelotu nominalnego może dać efekt. Tylko pytanie czym to zrobić , na ile dokładnie oraz tak naprawdę do jakiej średnicy je poszerzać. Niegdy nie miałem w ręku oryginalnych króćców od pełnej wersji, dlatego nie wiem. Czy przelot ma być taki jak w początkowym odcinku( od strony gażników) czy też ma się lejkowato zwężać w kierunku głowicy? I jeszcze jeden szkopuł. W gumie króćca jest zatopiony metalowy "odpowietrznik" w postaci śruby, która wystaje na zewnątrz i jest zaślepiona gumową tulejką- służy do synchronizacji gaźników. Po wycięciu zwężki śruba zacznie sterczeć do wewnątrz. Czy mam ją jakoś spiłować? Z góry dziękuję za rady i może opinie ludzi którzy to robili i mogą powiedzieć o efektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...