predator Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Witam, teamatu jako takiego o olejach nie ma więc tworze nowy.Jaki najlepszy będzie olej do zawieszenia, które już swoje wylatało, dokładnie chodzi o Yamahe DT80(opinie na temat tego moto już znam:P ale narazie na nic innego mnie nie stać,ale i tak nie narzekam). Musze kupić olej bo jak się okazało w jednym lagu prawie go nie ma :? 8O (dziwiłem się że sałabo tłumi). Otóż jeżdze wyłącznie w terenie i chciałbym, żeby zawias w miare pracował, i nie był za miękki bo to co teraz mam nawet nie da się nawzwać sprężyną :D A temat stworzyłem po to by można było zadawać pytania dotyczące WYŁĄCZNIE oleji do zawieszeń. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Skoro założyłes specjalnie taki temat to zakłądaj go chociaż w odpowiednim dziale :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Ludzie podobne pytania zadawali w dziale enduro więc miałem dylemat gdzie założyć.No ok,ale może wróćmy do tematu. Wydaje mi się że dobrym pomysłem byłoby też podawanie(jedynie potwierdzonych) informacji, ile potrzeba nalać oleju do oknkretnego motocykla.Ja sam sprawdziłem w książce serwisowej do DT i tyle oto trzeba oleju:DT80LC: 304cm3DT80LC2: 366cm3Ale nie wiem czy tyle wchodzi na jeden czy na dwa lagi, więc prosze dopełnijcie moje informacje.Pozdrawiam i dzięx za info :] ----------------------Edit: Czy nikt nic nie wie? Bo stoje teraz przed dylematem i nie wiem jako olej kupić, doradźcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Każda serwisówka podaje ilośc na jedna lagę. Do DT zastosował bym mineralny "twardy" tzn cos powżej 15W Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbr600 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Witam Skoro o olejach tylko i wylacznie tu mowa to mam pytanie ile do jednej lagi i jakiego oleju (gestosc) najlepiej uzyc do cbr 600 f1 ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 kto slyszal o oleju PROMOTO przysla mi tak razem z uszczelniaczami ale moge sie jeszcze odwolac od tej decyzji niby firma niemiecka ale nie moge nic na jej temat znalesc w necie ta firma robi takze sprezyny do zawieszen zastanawiam sie czy zalac lagi swiezym olejem (uszczelniacze trzymaja ale juz nie dokladnie zbieraja) w 1 ladze mam dosc sporo oleju w 2 malo i do tego spieniony strasznie ,czy czekac na uszczelniacze ok miesiaca bo musze zabezpieczenia uszczelniaczy wymienic a sprowadzenie trwa Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Dopóki zima trwa i masz troche czasu to zamów wszystko co potrzebne do naprawy zawieszenia a potem zrób "po całości". Najgorzej będzie jak lagi siądą w połowie sezonu i wtedy będziesz musiał czekać na części. Skoro olej jest spieniony to radził bym rozebrać całe lagi, oczyścić i umyć wewnątrz z tego syfu, potem wymienić uszczelniacze i zalać świeżym olejem. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 dzis planuje wymienic olej jak kupie w moim miescie a jak nie to w wekend bo musze zamowic chyba to zrobie ,wyglada ze nikt tego wczesniej nie ruszal :roll: brak sladow na srubach zamykajacych lagi ,przeplukac mozna olejem napedowym :?: reszte czesci juz zamowilem ale jeszcze nie dostalem ostatecznej odpowiedzi widze ze sklep Motobot z miesiaca na miesiac dziadzieje chyba przejde na Klase... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Hmmm... Olejem napędowym przepłukać....no nie wiem. Ja chyba bym czegos takiego nie zrobił. Prędzej naftą lub chyba najlepiej rzadkim olejem hydraulicznym jeśli boisz się samemu rozebrać lagi. Cholera wie czego teraz do oleju napędowego dodają :mrgreen: ps. w swoim moto lagi rozebrałem i wymyłem preparatem do czyszczenia układów hamulcowych. (brake cleaner firmy Wurth) Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 przemyje nafta techniczna lancuchowi nie szkodzi to uszczelniacza rowniez olej zamowilem w Larssonie bo na mojej wsi mieli jakis Orlenowski wynalazek nie wiem do czego Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Jaki olej powinienem wlać w lagi Simsona :?: Dla jasności jeżdżę wyłącznie po asfaltach 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.