dofo Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Jako, ze bedac biednym studentem, mam za duzo pieniedzy, benzyna jest tania jak barszcz oraz ogolnie jestem trzepniety... :mrgreen: Zastanawiam sie nad wlozeniem do SF xenonow. :lol: Przed ta czynnoscia chce wymienic stara lampe na ta od B12 co ma juz jasne szklo (a nie to matowe). Pytania ode mnie:- ile to pradu zre?- czy uklad elektryczny SF wydoli?- czy ktos ma juz z takimi przerobkami doswiadczenie?- czy ktos widzi jakies przeciwwskazania?- ile to moze kosztowac (+/- 100 pln)?- co jest potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 problem jest z mocowaniem żarówki xenon ma inne mocowanie trzeba przerabiać .bardzo trudno ustawić światła aby nie oślepiać w nocy xenon najlepiej jak masz osobne lampy do długich i krutkich.pisze o xenonie wyciągniętym z rozbitego samochodu możesz kupić http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=84725419 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 najlepiej jak masz osobne lampy do długich i krutkichTo xenony nie maja 2 wlokien jak "zwykle" Hx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Jako' date=' ze bedac biednym studentem, mam za duzo pieniedzy, benzyna jest tania jak barszcz oraz ogolnie jestem trzepniety... :mrgreen: Zastanawiam sie nad wlozeniem do SF xenonow. :lol: Przed ta czynnoscia chce wymienic stara lampe na ta od B12 co ma juz jasne szklo (a nie to matowe). Pytania ode mnie:- ile to pradu zre?- czy uklad elektryczny SF wydoli?- czy ktos ma juz z takimi przerobkami doswiadczenie?- czy ktos widzi jakies przeciwwskazania?- ile to moze kosztowac (+/- 100 pln)?- co jest potrzebne?[/quote'] - xenon zre 35W czyli jakies 20W mniej niż żrą Ci normalne H4- czy wydoli ... jak mniejsza moc to lepiej ale nie wiem jak sie ma sprawa podczas rozruchu xenonów czy tam nie ma jakiegos dużego poboru prądu żeby przetwornice zrobiły duże napiecie ale sie nie znam teoretycznie powinno być mniejsze obciążenie dla akuu i altka- tak mam w autku zapodane xenonki a fabrycznie było normalne oświetlenie-przeciwskazanie - jedynie policja jak Cie dorwie to pożegnasz sie z dowodem, i jak zrobisz to na hama bez soczewki specjalnej do xenonu z przysłoną to bedziesz walił ostro po oczach i ktos może wjechać prosto w Ciebie.. innym przeciwskazaniem jest to że bedziesz miał tylko światło mijania a długiego nie bedzie , chyba że zapodasz bixenon... albo czache z lampą od nowego bandita i bedziesz miał w jednym oku mijaniea w drugim długie...- cena to ok 500zeta za kmpl czyli 2 sztuki ale może ktoś jedną sprzeda za 250zeta (mówie o cenie przetwornica +palnik+starter +kable ) ale pasowało byjeszcze soczewke a to nie wiem ile...http://www.allegro.pl/show_item.php?item=85760197 są firmy które się tym zajmują .. szukaj [ Dopisane: 14 ]najlepiej jak masz osobne lampy do długich i krutkichTo xenony nie maja 2 wlokien jak "zwykle" Hx? nie nie mają to jest jeden palnik D2S lub D2R jedne przeznaczone do soczewek drugie do lamp z odbłyśnikami (czy jakoś tak ) :D jak chcesz mieć długie i krótkie w xenonie to musi być bixenon - i tam jest też jeden palnik tylko jest na soczewce specjalna przysłona sterowana elektromagnesem i jak dajesz długie to ona sie podnosi i widzisz dalej a jak dajesz krótkie to przesłona przysłania palnik . :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 To xenony nie maja 2 wlokien jak "zwykle" Hx? a więc zacznijmy od początku :lol: http://www.xenony.friko.pl/index1.html całkiem nieźle opisane.... jak przyswoisz sobie tę wiedzę to przejdziemy dalej czyli pewnie za jakieś około 2 miesiące :twisted: pees. następny etap to dobór przetwornicy bo nie wszystkie się nadają - w motocyklu na ogół nie ma miejsca na przetwornice z przodu koło reflektora więc trzeba tak jak u mnie przetwornice instalować w schowku z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 przyswoisz sobie tę wiedzę to przejdziemy dalej czyli pewnie za jakieś około 2 miesiąceJuz przyswojona. :D Teraz musze sobie poczytac wyznania osob, ktore juz to maja. Glownie interesowalby mnie fakt czy brak (w moim przypadku) dlugich i tak bedzie ogolnie rekompensowany przez "zwykle" mijania. Piszac wprost - co jest lepsze - xenonowe mijania, czy H4 drogowe? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 przyswoisz sobie tę wiedzę to przejdziemy dalej czyli pewnie za jakieś około 2 miesiąceJuz przyswojona. :D Teraz musze sobie poczytac wyznania osob' date=' ktore juz to maja. Glownie interesowalby mnie fakt czy brak (w moim przypadku) dlugich i tak bedzie ogolnie rekompensowany przez "zwykle" mijania. Piszac wprost - co jest lepsze - xenonowe mijania, czy H4 drogowe? :roll:[/quote'] pisząc wprost u mnie w samochodzie mało kiedy zapodaje długie (wcześniej prawie cały czas jak tylko sie dało), poprostu na krótkich widać wystarczająco... na moto przy wyższych predkościach i jednym xenonie może Ci jednak brakować świateł chyba że powoli bedziesz śmigał albo tak ustawisz xenon, że będziesz ładował wszystkim po ślepiach co nie jest fajne... :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Glownie interesowalby mnie fakt czy brak (w moim przypadku) dlugich i tak bedzie ogolnie rekompensowany przez "zwykle" mijania. Piszac wprost - co jest lepsze - xenonowe mijania' date=' czy H4 drogowe? :roll:[/quote'] różnica jest zasadnicza taka, że drogowe rozpraszają światło. Na wprost xenon świeci o niebo lepiej( kwestia regulacji) niż moje długie ale nie zastąpi długich w kwestii oświetlenia poboczy i ogólnie w poszerzeniu pola widzenia .....natomiast długie + xenon w mijania to jest bajka 8) ale np. jak jedziesz w nocy gdzie długie odpadają to xenon wtedy jest nie do zastąpienia widzisz jak w dzień a w porównaniu z nowymi reflektorami np. R6 to 6-tka może sie schować 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 jak jedziesz w nocy gdzie długie odpadają to xenon wtedy jest nie do zastąpieniaA kiedy mam uzywac dlugich jak nie w nocy? :) Wychodzi na to, ze bede musial sobie na gmolach szperacze zamontowac bo 2 reflektory odpadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 zaglądnij jeszcze na elektroda.pl i skorzystaj z wyszukiwarki jest tam sporo tematów na temat montażu xenonów tyle że większość do aut ale procedura montażu jest bardzo podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 przypominam ze musisz miec swiatla mijania i drogowe inaczej na przeglad nie ma co liczyc pozatym jak zobaczy przerobki to moze zazadac homologacji :roll: :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dofo Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 inaczej na przeglad nie ma co liczycJa mam motocykl zarejestrowany w Polsce :) :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ale przeglad robisz co rok a tam sprawdza swiatla Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 ale przeglad robisz co rok a tam sprawdza swiatla Sprawdza "czy są " :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 u mnie nawet diagnosta o IQ " DiODY Elektrody " się nie połapie, że mam xenio 8) Dof-man ja na twoim miejscu zainwestował bym w nowszy reflektor od jakiegoś świeżego sprzęta bo technologia od 1740 r w którym wyprodukowali twoją CB :twisted: trochę się zmieniła a i napewno odbłyśnik też już nie jest w super stanie :twisted: do tego jakaś markowa żaróweczka + x% i gra gitara.... chyba, że byś chciał zmienić zupełnie reflektor z przodu np. na dwie soczewki to wtedy xenio jak najbardziej. pees. a ja i tak u siebie instalowałem xenio z zupełnie innych pobudek niż tylko poprawa oświetlenia :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.