Nitomen Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 to akurat byl kruciec ssanie ale chodzilo o mocowanie linki ssania na gazniku Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 2 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 z tego KLR 250 zrezygnowalem, bo moim zdaniem to zbyt wysoka cena. jest na allegro KLR 250 z wiekszym przebiegiem, ale o 500 zl tanszy. poki co nie napalam sie, zbieram kase (mam juz 4200) i kupie cos sensownego na wiosne/lato Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Witam,chciałbym się dowiedzieć coś więcej o tym motorze bo ciekawi mnie jak się sprawuje w terenie. Teraz jeżdze na DT80 ale jest dla mnie za słaba, dlatego też myśle nad czymś lepszym. Jednak nie mam za duzo kasy z tąd też zainteresowanie tym motorem. Prosiłbym użytkowników o opinie. Dodam że moto używane byłoby jedynie w średnim i ciężkim terenie. Mam troche obawy o głowice. Psuła się komuś? No i jeszcze kwestia mocy, czy nie zabraknie mi jej? Właściwie to ile KLR250R ma mocy? i jaki moment obrotowy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 klr zablokowany ma 13kW co daje ok 17 KM, odblokowany ma juz 17kW czyli 24 KM.moment nie wiem jaki jest w wersji odblokowanej, ale zablokowana chyba ma 27 Nm vmax odblokowanej to 135-140, nie testowalem jeszcze na tyle swojego - najszybciej jechalem 120 i mi sie droga konczyla, a moto bez problemu pojechalby jeszcze szybciej.w terenie spisuje sie super - lekki, zwinny. nie zapada sie jak jade przez jakies bagna czy blota tak jak jakies ciezkie 600tki.waga 135 kg na razie jeszcze mi nie wychodza dobrze powerslide`y, ale mysle ze to kwestia moich umiejetnosci a nie mocy motocykla Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 na hard enduro to sie chyba nie nadaje ,tu lepiej 2T wybrac albo mocniejeze 4T. KLR 250 ma cos ok 23 kunia Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 12 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2006 (edytowane) na hard enduro to sie chyba nie nadaje ,tu lepiej 2T wybrac albo mocniejeze 4T. KLR 250 ma cos ok 23 kunia KLR 250 to raczej soft-enduro :clap: lekkie, zwinne i przyjemne.nie oszalamia moca, ale ladnie zbiera sie juz nawet od 3 tys obr. ma mocny dol co jest olbrzymia zaleta w porownaniu z 2T.jezdzac w terenie trzymam swojego rumaka w przedziale 4-9 tys obr, a odkrecam do 9, gdy chce np robic powerslide`y :biggrin: aha - max rpm to 12 tys, ale mi jakos szkoda zarzynac w ten sposob moje moto Edytowane 12 Czerwca 2006 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.