adamzap Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 W pełni rozumiem wiecznego studenta :D Na pewno łatwiej wymalowąć szparunki i wypolerować obręcze niż wykazując się sporą wiedzą techniczną zmodyfikować napęd POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 13 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 wild, junaka w miarę możliwość przerobiłbym na 500ccm, tyle ile miało być w orginale. I tylko tyle bym w nim zmienił. Mam nadzieje, że z ani jednego mojego postu nie poczyłaś agresji, oraz ataku. To tak na marginesie :D. To jak z tymi przeróbkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 wieczny student nie nie no co ty:) na luz... u mnie co z przerobkami bylo? napisze ci ale juz jutro.. teraz spadam [ Dopisane: 19-1-06, 17:45 ]aj widzisz.. zapomanialam sobie. co bylo przerobione? procz poszezenia ramy i nowego wahacza to tylko tyle. odcieta krata na baku, przyspawane stopki. nic wiecej. nie orginalne czesci np. siedzenia, lampy, kola i blotniki. pewnie sie zastanawiasz co do wahaczu- silnik byl przesuniety w prawo( srodek ciezkosci byl przewazony ale dobrze sie jezdzilo), rama tez poszezona(2,5cm) na ta strone tak by lancuch nie kaleczyl opony (i nie ocieral) wahacz robiony na planie, z rur kwadratowych, nie pamietam grubosci. na zebatke byla dorabiana "tarcza"- by wychylenie zebatki szlo dobrze z lancuchem. tyle. Cytuj Dzika, tak jak natura chciała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.