grasser Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 jak temat juz byl to sorry ale niemoglem go znalezc ... wyszukiwarka cos ostatnio nawala i nieszuka zbyt dokladnie ... problem mam taki ze wlasnie zauwazylem ze niestety mam ukrcony gwint w jednej z glowic:/ byl on juz naprawiany z tego co zauwazylem i tu moje pytanie - jak to naprawiac ? sa jakies proste domowe metody naprawy ? i czy naprawa przez wcisniecie nagwintowanej tulejki moze byc przyczyna spadku kompresji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Najszybsz i najprostszy sposób to montaż wkładki gwintonwj np. takiej:http://www.desen.pl/wkladki.phpto jest ok 15 minut pracy, koszt ok 30 zł i nie trzeba nawet zdejmować głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolsawiak Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 teraz naprawie sie poprzez gwintowanie i wkręcenie "wkrętki" z odp drutu, ma to zalete ze gwint jest wytrzymalszy od normalnego ,naprawa ok 50zł, i trwa 10 minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 karolsawiak gdzie taka wkretke mozna kupic ? i jak to wygloda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Sory, że się wcinam, ale z karolsawiak piszemy o tym zamym. Jak to wygląda możesz sobie obejżeć na stronie np,:http://www.desen.pl/wkladki.php Gdzie kupić - to jest strona producenta - przedstawiciela, ale sam tego nie zamontujesz. Ceny które podaliśmy są orientacyjne, z różnych miast, ale jest to cena z montażem w warsztacie najczęściej regeneracji głowic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 hmm ... czyli tak czy siak glowice musze zdiac i do warsztatu zaniesc ... no trudno ... dobze ze teraz to zauwazylem a nie np za 3 miesiace jak juz bedzie cieplo :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gumiś714 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 W poprzednim "poście" pisałem Ci, że nie musisz zdejmować głowicy, ale co lepiej zdjąć głowice, targać cały silnik, czy jechać na jednym "garnku". Na te pytanie musisz sobie odpowiedzieć sam. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 awaryjnie i przy słabszej kompresji da sie jeździc na swiecy z długim gwintem - F65 bo załapie lekko o reszte zwojów (ok 2 powinno byc całych jeszcze), a tak to czy nie taniej będzie załtwic głowicę niz tulejowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.