bohen Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 WitamMam okazje kupić za niewielkie pieniądze niekompletne MZ ETZ 250 i Jawe TS 350 (z Jawy to głównie rame i tam pare drobnych elementów). Po przejzeniu w jakim są stanie, doszedłem do wniosku, że jednynym rozwiazaniem żeby coś z tego wyszło byłoby złozenie tych 2 motocykli w 1 całość. Teraz istnieje pytanie. Bo chciałbym tak zrobić (z racji tego że motory sa niekompletne) żeby silnik od MZ wsadzic w rame do jawy, Widziałem już cos takiego na allegro i na bikepisc więc chyba jest to możliwe. Robił ktos może w cos takiego. Jesli tak, to prosze napiszcie jakie sa ewentualne przeróbki, (a może silnik da sie wpasowac bez powazniejszych przeróbek??). Przód MZ podejdzie do ramy od jawy. A może ktos wie czy wahacz od MZ tez podejdzie do ramy od jawy?? Interesuja mnie głównie te sprawy, bo to przecież podstawa motocykla, reszta do szczegóły. Pytam sie Was o to, bo nie wiem czy w ogóle warto sie jest w to pakować. Jeśli ktoś cos wie na ten temat to byłbym wdzieczny za każdą odpowiedź. Z góry dzieki Pozdro Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 :oops: proszę usunąć mój post :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Ale wymyśłiłeś . Szkoda motorów . Zrobisz takiego Frankensteina składanego z części "martwych" motorow . Ja bym ci radził wybrać jeden i się za niego wziąć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Pytanie jest nie na miejscu. Skoro masz oba graty u siebie, to się nie pytaj ludzi tylko motaj. Przymierz wahacz do ramy, silnik, widelec itd...Ja motam do GSX400 koła i hamulce od RD400 i nie pytam ludzi tylko mierzę. Sprawdziłem gdzie są różnice, pozdejmowałem wszelkie wymiary, policzyłem dystanse. Zaczęło pasować. Teraz lada dzień wyjadę z garażu GSX'em na trzech tarczach i siednioramiennych alukołach. Jeżeli tuning, to tylko agrotjuning! P.S. Piszemy wziąć. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Nie napisałem ze mam je u siebie tylko że mam okazje kupic (każde w innym miejscu). Pozatym to nie jest takie proste jak mówisz Tomku. Ale nieważne. Jednak sie zdecydowałem ze wezme te graty, gdyz znalazłem przypadkową osobe która wie cos na ten temat. Nie zmarnuje sie to. Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Czekamy na rezultaty, fotki i komentarze z pierwszych jazd. Pozdro! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 Ano nie doczytałem. Przepraszam. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.