Nitomen Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 ha silnik nie kopcil zadnej pary po 15 minutach od zapalenia moto olej byl koloru kawy z mlekiem. Patrzalem na olej po ok 10 min pracy i byl ok, a nie jezdzilem bo jak przyjechalem na miejsce (sobotki pod wroclawiem) to bylo kupa swiezego sniegu, a moto bez tablic (sprowadzone a sprowadzal go mechanik moto stalo u niego na warsztacie) a warsztat na odludziu gdzie juz tylko polne drogi zasypane duza ilsocia sniegu, wiec balem sie wyjechac bo moto wysokie i ciezkie i o glebe nie trudno. Odpalilem w warsztacie pokrecilem wszystkimi biegami na stopce no i kupilem .Ale w sumie nie tarfilem tak zle, teraz wiem co mam moto widac ze poza ta tuleja cylindra nie bylo zakatowane, wal nie ma luzow silnik nie stuka i nie klepocze jak sieczkarnia ,zestaw napedowy byl nowy , a glowice i pierscionki zrobilem bo skoro mialem wyciagniete to za nieiwelka kase mozna zrobic prawie kompletny remont (tlok zostal stary nominalny ale w serwisie powiedziano mi po pomiarach ze nie ma potrzeby go wymieniac) .Remont wyniosl mnie ok 500 zl mam mozliwosci wiec robilem wszystko poza wymiana tulei we wlasnym garazu p.s ostatnio przypadkowo trafilem na aukcje gdzie tego goscia, co sprowadzal moto do polszy (Francuz, bo mechanik to jego wspolnik z biznesa podszykowujacy sprzety na sprzedaz) przypomnialem mu sie :P. On mi odpisal ze juz nie kreci z tym mechanikiem bo ludzie sie skarzyli ze sprzety maja ukryte wady ale dalej sprowadza sprzety pozdro [ Dopisane: 04-02-2006, 19:32 ]dawaj foty na http://imageshack.us/ klikasz wybierz.... wskazujesz fote ,potem klikasz host it ! i po zaladowaniu zdjecia na serwer kopiujesz ktorys link z tych co sie pokaza (nie pamietam ktory ale chyba 3 od gory sprawdz to w nowym oknie przegladarki) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 oto zdjecia z bliska prosze o wasze opinie czy warto http://img473.imageshack.us/my.php?image=o...obraz0423gm.jpg http://img68.imageshack.us/my.php?image=ob...obraz0405jq.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 hm nie wyglada zle tylko troszke pordzewialy,okleina Technosela chyba nie jest orginalna,tlumik wydaje sie jakis przerabiany i spawany (zobacz pod tylnim plastikiem),lancuch do wymiany bo juz koniec regulacji a on wisi jak szmata,przednia fela to raczej napewno nie jest 21 cali jakas zamala sie zdaje .to ze moto nie uzywane w terenie jakos watpie :roll: nie zostaje nic innego jak zobaczenie na zywo zwroc uwage na sruby czy ich lby nie sa pouszkadzane od czestego krecenia albo zlego klucza Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 okleina Technosela chyba nie jest orginalna W tamtych latach wszytkie KTMy miały okleiny techosela. Wyglada dokładnie jak model 94-95. Takie mam w katalogu.Z tym kołem to, niby wydaje si emałe ale porównując z innymi fotami wyglada że siega tam gdzie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 własnie zastanawiałem sie jak to jest z ta regulacja łancucha, pordzewiały moze byc ale nie wiem dlaczego ma tak duze i duzo odpryskow przy uchwycie ramy silnika to tak mnie nurtuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 własnie zastanawiałem sie jak to jest z ta regulacja łancucha' date=' pordzewiały moze byc ale nie wiem dlaczego ma tak duze i duzo odpryskow przy uchwycie ramy silnika to tak mnie nurtuje[/quote']moze rama była malowana po kosztach i lakier odpada?a jak była malowana to moze prostowana?a jak prostowana to był dzwon?nie wiem.Pozdrawiam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 pordzewiały moze byc ale nie wiem dlaczego ma tak duze i duzo odpryskow przy uchwycie ramy silnika to tak mnie nurtuje To na dole ramy to mi na błoto wygląda. Co do tych plam rdzy to w większości LC4 widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 no własnie dopero teraz to widze ze te plamy sa tez na silniku to pewnie błoto dobra chyba warto wziac ten motor tylko strasznie daleko jest zeby byl blizej :? no ale coz zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.