Rozio Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 ? Bo na pierwszy rzut oka widać od razu że nie będzie mi pasować alternator (głównie mocowanie). Proszę bardzo o pomoc osoby tylko te które znają odp. na 100%. Z góry dziękuje. przeca sam sobie odpowiedziałeś - NIE BĘDĄ PASOWAĆ :banghead: :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdx21 Opublikowano 6 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 CHŁOPIE, MI NIE CHODZI O ALTERNATOR, tylko takie podstawowe rzeczy w silnniku i skrzyni biegów jak korbowód, łożyska, mocowanie do ramy (karterów), mocowanie cylindrów itp. a alternator to małe piwo, w najgorszym przypadku kupie sobie nowy, ale z całą resztą nie mogę sobie na to pozwolić. mam jeszcze nadzieje że ktoś tu to robił co ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuss383 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 Za bardzo sie do tego wirtualnie zabierasz. Rozpołów silnik weź drugie kartery obczaj co pasuje a co nie i zadawaj pytania. Też tak sie kiedyś czaiłem z remontem generalnym, a tu trzeba wziąć się i zaczac robić i wiele problemów samo sie wyjaśni. powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 6 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2006 tez nie podam szczegłów bo nie pamietam dokładnie i nie jestem w stanie juz tego sprawdzicale: znajomy posiadał jawe 350 6V, z pewnych powodów musiał wymienic prawy karter nie powiem, załtwił drugi ale od CZ tez 6V , poskładałem i pasowało, róznił sie od jawowskiego innym wprowadzeniem wiązki kabli- w jawach był to otwór w wnęce gaźnikowej (wierciłem otwór fi20 chyba) bo w CZ wiązka ta idzie od strony łańcucha napędowego, ponadto różnił sie pierwszym i chyba drugim żeberkiem-nadlewem chłodzacym (nie pamietam czyjest drugie,mam TS od dłuzszego czasu)ale juz planowane powierzchnie przylegania cylindrów pasowały i płaszczyzny podziału kanału ssacego tez, innych róznic nie zauwazyłem, nie jestem w stanie podac numerów itpale dało sie zlozyc i działało bo samjeździłm tym wynalazkiem-aa odbiła mi wtedy w lewo i niezle sie zdziwiłem jak wrzuciłem jedynke i szarpnelo mnie do tyłu hihihihi, niesamowite wrażenie :D co do tego wałka w TS i CZ to nie słyszałem o tym ;) :P :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asdx21 Opublikowano 7 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 wreście jakaś konkretna odpowiedz :D . dzięki, na pewno po tym będzie mi się to o wiele lepiej to robiło. z twojej wypowiedzi wynika żę to te same kartry i ta sama sprawa. ;) :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madras30 Opublikowano 7 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2006 scianki skrzyni głownej tak- napewno pasuja , zresztą i tu i tu sa takie same wałki czy koła zebate, to samo a wałami- wały róznią się jak mówili koledzy wyżej stożkiem postronie elektryki (różnym w zaleznosci od typu prądnicy pradu stałego6-12V czy przemiennego jak kto woli alternatora), napewno różnia sie troche użebrowaniem, najlepiej przymierz jak możesz oba- sam zobaczysz różnicę ;) , co do róznych typów (numerów) to nie dam do końca głowy, mozliwe ze coś jest , jesli zatem trafiłem w numery to dało sie poskładać a jak wspomniałem jedynym mankamentem był ten otwór na kable :cry: podzrawiam Mirek :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.