Skocz do zawartości

Pomocy odpalanie jawy 350!!!!!


Gremlin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zwracam się do wszystkich użytkowników o pomoc w sprawie mojej tski.

Przeglądałem archiwa ale nasuwają mi się pytania na które nie znalazłem odpowiedzi, dlatego piszę.

Problem jest taki że ciężko pali ale nie zawsze bo jak jest ciepło to odpala predzej czy póżniej<lecz na mrozie to można się zakopać na śmierć>

Kiedyś znowu po tygodniu stania w nieogrzewanym garażu odpaliła.

 

Oto charakterystyka moto:< z relacji sprzedającego wydaje się wiarygodna>

-Kupiona po remoncie silnika 2 szlif było robione wszystko za wyjątkim wału podobno nie było to konieczne.

 

-wymieniono wszystkie uszczelniacze łacznie z uszczelnienim labiryntowym miedzy karterami wiec przedmuchów być nie powinno.

Tu mam pytanie czy jest to możliwe z technicznego punktu widzenia.??? :?:

-nowy aku , nowy filtr pow, nowy kranik, nowy filtr paliwa sam zakładałem

-zapłon prameti

-założyłem nowe świece iskra f 100 <dają nibieską iskrę>, nowe kable WN.

- kupiłem do niej nowy gażnik lecz nie założyłem bo nie mam kiedy.Na starym przepustnica chodziła chyba za lużno bo sama wypada z korpusu

- nowa guma gażnik-filtr+króciec z gumą wiec leweogo brać nie powinna chociaż.....

Tu pytanie W serwisach sam. sprawdzają czy nie bierze lewego pryskając podejrzane miejsca spreyem do hamulców <lotny i łatwopalny> gdy silnik złapie co takiego to warjują obroty czy to sprawdziło by się w moto :?: :?:

 

Dodam że jak kopie i wykręcę świece to są mokre paliwo dochodzi czy jednak jest go dużo to nie wiem bo czasem na zastrzyku poszła od kopa :cry: :cry: ale nie zawsze.

Jak moto odpali i się zagrzeje to chodzi luks wkreca się na obroty i jest silny.Tylko co z tym paleniem trace już wenę.pomocy!!!!

Aha czasami 2,3 razy gubił niskie obroty wył na 3000.

 

Ps Jakie paliwo lejecie do baku?

Sorry że tak długo ale bez tego opisu ciężko?? Czekam na wszelkie komentarze :!: :!: :!: :!: :!: Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję na początek sprawdzić ustawienie zapłonu. Skoro masz nowy gaźnik to chyba warto by było wygospodarować trochę czasu i zobaczyć jak będzie na nim chodziła...

 

Spokoooooo

JAK NAPISAŁEM MAM ELEKTRONIKA CO JA MAM TAM DO REGULOWANIA????Pisałem do producenta a an mi że nie ma możliwośći aby coś grzebać.Albo działa albo nie. to cała filozofia .

Ale jeżeli ktoś ma jakieś metody sprawdzenia to sprubuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam TS-kę podobny problem mam też właśnie mi się wydaje że przez temperature. A jak sprawuje się elektroniczny zapłon bo się zastamawiałem czy nie kupić i ile kosztował jak oczywiście wiesz ???

 

POZDROWIENIA przesyła Młody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odnośnie zapłonu. Kosztował 240 zł z relacji sprzedającego on go zachwalał do czasu jak coś mu j*b.o i musiał go wysłać na gwarancji.Przysłał mu sprawny i tak do tej pory działa bez zarzutu< przynajmniej jak odpalę :notworthy: :notworthy: >Ale ja go nie sprawdziłem sam gruntownie- wiadomo co za oknem,ale ogólnie ludzie sobie chwalą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie zrobi cieplej to będe musiał przeprowadzić regulacje wszystkiego od A do Z :notworthy: też mam ten sam problem co ty. Jak jest ciepło to pali na dotyk. Wystarczy że lekko opuszcze kopke siedząc na motocyklu, a ten od razu odpala. Sprawa wygląda inaczej gdy robi sie zimno:) pod koniec mojego sezonu (1 listopad) miałem już wieeelkie problemy żeby odpalać. Świece mam f95, a z tego co sie zorientowałem wiekszość nienarzekających używa f100. Aha... tez mam zapłon prametti :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozej sorry ale miło że nie jestem odosobnionym przypadkiem powoli zaczołem się bać że to coś poważnego np.przedmuchy miedzy karterami lub ki pieron.

Ma ktoś z was jakiś 100% sposób na spawdzenie czy występuje taka awaria.Albo czy łapie lewe?

Ps Co nieco jest w archwach ale dotyczy rusków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozej sorry ale miło że nie jestem odosobnionym przypadkiem

nie ma za co przepraszać :notworthy: w kupie raźniej :mrgreen:

 

I jeszcze jedno... silnik mam po remoncie generalnym (przejechane może ze 300 km), a gaźnik jest nówka sztuka :notworthy: Jeśli chodzi o przedmuchy to odpada. Gdy robiłem remont czoło wału (klocek:P) siedziało ciasno. Jeśli chodzi o lewe powietrze to... guma (gaźnik filtr) była przeze mnie klejona taśmą (popękała). Na oko jest ok, ale mam już nową(już długo leży na półce bo nie chciało mi sie z nią bawić:buttrock:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia wiem:) że zanim zaczniecie zastanawiać sie nad poważniejszymi problemami typu uszczelnienie labiryntowe przedmuchy itp przyjżyjcie się przewodom wysokiego napiecia i koniecznie spróbujcie odpalania na innych świecach, jazwy są na tym punkcie wybredne, przynajmniej obie moje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...