zoltecek Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 wiesz masz racje ale po lc4 trzeba jechac az do zielonej gory i to jest problemem nie chcem sie po prostu naciac wydac pieniadze na podróz i wie tylko mocno wkur*** ze ktos ci powie ze jest wszystko ok a jak pojedziesz to bedziesz chcieł sprzedawde w zęby stuknąc ze ci okłamał z reszta kazdy kto chcial kupic motor na pewno sie juz chociaz raz nacia na takich ludzipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 zoltecek ja mieszkam w zielonej górze i jesli ten lc4 stoi w klubowym sklepie na fabrycznej to ja sie tam dzisiaj wybieram i Marek powie mi czy z tym moto wszystko gra ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 TwisterZG bym był ci wdzieczny nie wiem tylko czy mówimy o tym samaym KTM LC4 400 bo takiego widziałem na allegro i mi sie spodobał tylko własnie czy z nim wszystko wporzadku ale i tak dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 WitamPowstrzymywalem sie dlugo od wypowiedzi gdyz chcialem zobaczyc w jakim kierunku pojdzie rozmowa, ale widze ze nie poszla w zadnym :notworthy: Wiec tak jestem uzytkownikiem KLXa 650 C czyli wersji turystyczniej i nie dam sobie wmowic ze jest ona za ciezka na teren i pozadny hardcore. Z gory mowie Wersja C nie za bardzo nadaje sie na tor. JEzeli chodzi o pakownosc i wygode jazdy (chodzi mi o wyjazd w trase) to KLX ma bardzo wygodna kanape, mozna poczytac nawet o tym w postach Dominika. Co do pakowalnosci to jak kazde ciezkie enduro mozesz obwiesic gratami az po ziemi ich nie bedziesz ciagnol. Jezeli interesuje Cie naprawde lekki motor ale zarazem dobry na trase to polecam KLXa ale wersje R. Rozni sie tym ze wywalili z niego zbedne rzeczy typu aku rozrusznik zegary itp. Kanapa przestrzen ladunkowa i silnik jest ten sam tylko troche mocniejszy. Jezeli chodzi o sam piec, to nie trzeba sie tu za bardzo martwic ze olej nalezalo zmienic 500km temu, silniczki dlugo jezdza i nie sprawiaja problemow, oczywiscie jak ktos ich nie katowal za duzo. Jednym slowem KLX to motor na lata. A wersja R (lub inaczej zwana A) nie ma podnozkow dla pasazera trzeba je dolozyc.Pozdro; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 25 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 jaka pojemnosc ma "miska olejowa" i co ile trzeba olej zmieniac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 2,3 litra wchodzi (tyle trzeba zalac przy rozbieraniu silnika). A przy wymianie oleju z filtrem 1,7L (na przyszlosc informuje sa 2 sruby spustowe). zalezy jak sie jezdzi ale to 5 tys km przebryka olej spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2006 ciekawi mnie czy skrzynia rozni sie znacznie od KLR 650 bo cylinder a napewno glowica sa inne :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.