Piotrek69 Opublikowano 1 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2006 wymiana oleju (o ile pamietam wg. instrukcji) co 5 albo 6 tys -przy tej okazji wymieniam tez filtr oleju. Czynnosc nie sprawia zadnych problemow. Filtr powietrza co jakis czas (zaleznie od terenu jazdy) otwieram puszke i sprawdzam. Wazna jak zwykle jakosc oleju do filtra- jak slaby to zlewa sie i zalega na dnie puszki. Pozostale proste czynnosci serwisowe to ... meka :)Np. sprawdzenie/wymiana swiecy wymaga albo dloni 12latka, albo zdejmujesz kanape, zbiornik (bardzo przydaja sie szybkozlaczki na przewodach paliwowych!) i trzeba sie troche nahetac ... (?h/ch?) Awaryjnosc: padla mi linka sprzegla, tuz po zakupie, w miescie. Zmienilem potem sprzeglo na hydrauliczne.Warto pojazd poznac, by moc wykonac kilka podstawowych ruchow, albo miec przemyslane 'wyjscie awaryjne'. pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Sorry za wznawianie tematu ale nie chcialem zakladac kolejnego posta.Czy ktos wie czy LC4 Adventure mozna obnizyc do jakichs 90cm w siodle? Pomijam zjdecie kanapy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Sorry za wznawianie tematu ale nie chcialem zakladac kolejnego posta.Czy ktos wie czy LC4 Adventure mozna obnizyc do jakichs 90cm w siodle? Pomijam zjdecie kanapy :wink: jak siadasz powinien obnżyć sie o jakieś 6-8 cm mierząc na wahaczu --czytalem wczesniejsze posty jesli nadal chcesz nabyc i wterenie smigac kup 2 bak mały w teren! porównaj jeszcze honde xr650r Ktm blado wypada:) po za tym daje do myslenia dlaczego w rajdach amatorzy nie jadą na KTM:) i cena KTM 660 rayly!! to inne moto!!! co do wibracji to DR ma walki KTM nie ma! znaczy ma cos co nie ma duzego wplywu na wibracje a nazywa sie wałkiem --poczytaj jaki przebieg do remontu silnika przewidzial producent:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mutomb Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 poczytaj jaki przebieg do remontu silnika przewidzial producent:)Gdzie moge znalezc takie informacje? Szukalem juz troche w sieci i niewiele tego jest.Ps Wersja Rallye mnie nie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Gdzie moge znalezc takie informacje? Szukalem juz troche w sieci i niewiele tego jest.Ps Wersja Rallye mnie nie interesuje. spokojnie!!!!!!! 660 rayly prywatnie niewielu stac!:wink: Harley przy nim to taniocha!!!!! :cool: w zawieszeniu są elelemeny dzwigni miedzy wahaczema a amortyzatorem tam mozna zmienic element bedzie niższy--- ale skok zawieszenia sie zmniejszy!!! generalnie to prawie to samo co LC4 z przodu stelaz na lampy dochodzi chlodnica oleju dodatkowa i przednie lagi są inne ale różnica nie jest wielka---KTM to nie Japonia tam naprawde nie ma wielkich zmian jak klocki wszystko sie sklada:)-najlepiej na swiecie rozreklamowany motocykl rajdowy!!!!!!!!!! dzieki 660 rayly !!!!!!! jak lubisz pomajstrowac to polecam!!!!!!-oczywiscie mam na mysli kilku letni zdaje sie 2002 chciałes- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.