Skocz do zawartości

XVS 1100A w powietrzu


rzemol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zrobiłem tak http://www.bikepics.com/pics/pics/kawasaki...pics-309985.jpg

kawałek tregry z budowy kilka kawałków drewna i stoi sobie spokojnie

 

Kawałki drewna są między tregrą a ramą tak żeby nic się nie zarysowało.

 

Cena takiego stojaka to jak w Monster Garade - "Freebee" "Zero" "Nada" :lol:

 

Tylko teraz sobie przypomniałem, że Virago ma podwieszony silnik (rama grzbietowa).

Ten patent może nie wypalić:/

Chyba żeby podeprzeć w tylnej części a potem w przedniej w podobny sposób

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego XVS staram się dwa razy w tygodniu przetoczyć w przód, w tył trochę na boki żeby zmienić miejsce nacisku na opony. Do tego trochę zawsze popompuję amortyzatorki żeby sobie nieco popracowały. I stoi tak biedaczek z utęsknieniem czekając wiosny ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moj Drag Starek wisi w powietrzu. Jedna belka pod ramą z tyłu, druga pod ramą z przodu i koła 5 cm nad podłogą. Na belkach jeszcze dodatkowo deseczki z miękkiego drewna, czoby nirpotrzebnych rysek nie było. Wszystko konkretne i stabilne, o zarysowaniach nie ma mowy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...