Skocz do zawartości

Wszystko co dotyczy hondy MTX 50,80,125,200


Rekomendowane odpowiedzi

Z PRO-LINKa zrobisz n00b-LINKa :biggrin:

 

A tak poważnie, to o ile jest taka techniczna możliwość zmontowania tego zawiasu, sądzę że straci on swoje właściwości... Ale... Jak nie spróbujesz, to się nie przekonasz :buttrock: :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeżeli już by podszedł, to nie wiem czy nie będzie oszukiwał, do od crm-ki jest wyskalowany do 12 tys, a w mtx-ach były do 9 tys. Dlatego wolałbym być pewny, że będzie pasował. Może już ktoś na forum zakładał obrotomierz z crm do mtx?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Jestem tu nowy. Moim zdaniem bez zadnego problemu mozesz zalozyc te zegary od tamtego motoru. obrotomierz w motorach dziala na tej samej zasadzie i nie bedzie zadnej roznicy.

 

Boczki i tylny błotnik zrobiłem sam z pcv. Z arkusza wycinasz kształt, podgrzewasz, wyginasz i montujesz. Siedzenie ma podcięte rogi. Przednia owiewka, przedni błotnik i tylna lampa z "ogonkiem" na tablicę rejestracyjną są firmy Polisport.

 

Czesc mozesz mi tez wyslac zdjecia tych plastikow jak jest zrobiles bo tez chcialem cos pokabinowac w tym stylu. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Jestem tu nowy. Moim zdaniem bez zadnego problemu mozesz zalozyc te zegary od tamtego motoru. obrotomierz w motorach dziala na tej samej zasadzie i nie bedzie zadnej roznicy.

 

 

Pewnie, że o ile jest mechaniczny to zasada działania taka sama, ale może się różnić przekładniami ślimakowymi już przy silniku. Ale akurat ja bym w tym przypadku jak pisałem wszedł w ten obrotomierz, wg mnie są 2 opcje:

-obrotek będzie działał normalnie do tych 9tys rpm

-będzie wskazywał 12tys rpm a realnie będzie 9tys - dorobisz nowątarczę :buttrock: Trochę rzeźby, ale wtedy reszta wskazań różnić się nie będzie. A dostać coś z osprzętu do mtx jest ciężko z tego co wiem... Przynajmniej ja miałem takie szczęście z prędkościomierzem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie zdaje ze bedzie wszystko dobrze pokazywal bo to chodzi o to ile razy sie linka przekreci w pancerzu tyle pokazuje obrotow. a linka zawsze sie kreci w tym samym tempie w kazdym motorze. przynajmniej mi sie tak zdaje ale moze sie myle

 

Słuchajcie mozecie mi powiedziec ile pala wasze mtx-y?? na ostrej jeździe w terenie na dosc duzych obrotach?? bo mi sie zdaje ze moja pali troszke za duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo mi wlasnie pali jakies 8 litrow a jak tak juz na maksa jezdze to nawet z 9 schleje myslalem ze to za duzo a wodze ze nie ktorym tez tyle pali. patrzalem tak na mtx-y na polskiej jezdzie to tam wypisuja bzdury ze im pali po 4 litry

 

Jakby jechać tylko po czarnym pi razy oko do max 6k rpm to może i by się udało... Ale ja wolę jechać :flesje: :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...