max264 Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 witam mam do was taki male pytanie...nie wiem czy ten tematjuz byl ale sprobowac mozna....chce kupic enduro tylko nie wiem czy lepiej xt600 lub tenere czy dr600 lub 650(wersje dakar lub podobne)...pomozcie jak mozecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Kliknij Szukaj i wpisz DR, bylo kilka Tematów :mrgreen: Pozatym jak cie interesuje DR to zajrzyj na http://www.dr650rs.info-euro.com/ Pozdro Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempo Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Ja bym sie bardziejskłaniał ku XT są troche bardziej dopracowane pod względem technicznym ale zawsze droższe niż DR. Przy zakupie jest więcej ofert Dr więc można wybierać i przebierać w sztukach :D Generalnie to nie ma za dużej różnicy wiec nie należy sie przejmowac co kupić, akurat wpadnie ci w oko jakas dan sztuka w której zakochasz sie od pierwszego spojżenia 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 a ile masz kasy po jak z 10 tys to moze LC4 lepiej kupic Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 fundusz jest sredni..7-tys.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 moze LC4 lepiej kupicNawet nie próbuj, zbankrutujesz na Serwisie :mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Nitomen napisał:moze LC4 lepiej kupic Nawet nie próbuj, zbankrutujesz na Serwisie U mie koedzy od 2 sezonów jezdza lc4 i o rocznikami 93-95 i jedyne co zmieniają to napęd i klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 jedyne co zmieniają to napęd i klockiNo to Gratuluje :mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 KTM LC4 sa bardzo trwale sam gadalem z paroma osobami i mowia ze olej,naped i klocki wymieniaja i pozatym nic sie nie psuje wiec nie wiem z kad bzdurna opinia ze LC4 sie psuja kazde moto zajezdzone bedzie sie sypac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Strzalek_t napisał:jedyne co zmieniają to napęd i klocki No to Gratuluje Oczywiście olej i filtr też. Do tego regulacja zaworkow i sparawdzanie stanu łańcuszka. Ale to sa typowo obsługowe rzeczy. Do tego dochodza polamane plastiki. Najczestrzą wadą jest rozwalony uchwyt zegarów bo nawet po małej glebie lubi pękać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 wiec nie wiem z kad bzdurna opinia ze LC4 sie psuja A kto powiedział że sie psują, chodziło mi o części eksploatacyjne, że są drogie i krótkie okresy między przeglądami :mrgreen: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 A kto powiedział że sie psują, chodziło mi o części eksploatacyjne, że są drogie i krótkie okresy między przeglądami Wszytskie częsci eksploatacyjne do LC4 są w larsoenie i nie odbiegają cenowo od japonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
april Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 LC 4-najleprzy silnik KTM-a pod względem trwałości.A servis??? Na pewno droższy od średniej.Wszystko spoko.Tylko czemu on taki wysoki.Xt mały nie jest ale nogami do ziemi sięgam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 coz LC4 to prawie wyczynowki a wszystkie XR , Xt ,DR KLR to amatorskie enduro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sempo Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 coz LC4 to prawie wyczynowki a wszystkie XR , Xt ,DR KLR to amatorskie enduro jaka wyczynówka co ty piszesz :!: LC4 było budowane z myślą o zwykłych zjadaczach chleba, i miało być konkurencją dla Japońskich odpowiednikówowszem jest o kilka koni mocniejsza od np. DR czy XT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.