Skocz do zawartości

MZ TS 250/1


Gość arkkoz@wp.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Do kontroli poziomu paliwa w gaźniku służy taki wystep w dolnym jego deklu. ( jak przyjżyxz się pokrywce to jest tam taki kilkumilimetrowy nadlew) Postepowanie jest nastepujące:

Odkręcasz dolny dekiel geźnika, nastepnie podłaczasz do gaźnika przewód paliwowy. Ustaw go w pozycji roboczej (lekko ukośnie) przytrzymaj dekiel reka. Po kilkunastu sekundach zakręć kranik i delikatnie odłacz przytrzymywany ręka dekiel. paliwo powinno przykrywać lekko opisany wcześniej wystep. Jeżeli jest inaczej skoryguj delikatnie blaszą na pływykach

UWAGA> w ts-ach często nawalały zaworki przy pływakach. Zestaw naprawczy kosztuje grosze a może się zdażyć że jak postawisz moto to za pare minut ma cale paliwo na chodniku!!!!

Przy montażu gaźnika należy zwrócić uwagę na szczelność połączenia gaźnika z króćcem łączącym go z cylindrem. Jeżeli silnik będzie bral "lewe" powietrze to wolne obroty będą trudne do ustawienia.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No problem!

Babrałem się w MZ-etach kilka lat to też trochę doświadczeń się zebrało....

Jeżeli składasz TS-e to oprócz gaźnika istotny jest zapłon. Poniważ moto ten nie jest wyposażony w regulator odśrodkowy konieczne jest PRECYZYJNE ustawienie zapłonu! 3 mm przed GMP. Ustaw też przerwe na 0,4 mm - dokładnie. Jeżeli masz rozbabrany układ wydechowy zajzyj do tłumika. Pisałem o tym już przy okazji pytania o podrasowanie TS-y. Jak spojrzysz od strony wlotu do tłumika ( latarka) to zobaczysz przy odrobinie skupienia przesłonę umiejscowiona w okilicy końca stożka wlotowego. Ma ona kształt lekko stożkowy i powinna mieć kilka lub kilknascie otworów o średnicy około 10 mm. Po kilkunastu tysiącach przbiegu te otwory mają po kilka mm. Skutecznie zmiejsza to moc i dynamike. Przy pomocy długiego pręta można nagar wydłubać. Daje to naprawdę dużo. Polecam każdemu niech sprawdzi przy okazji u siebie!!!

Do zobaczenia na szlaku......

Krzysiek.[/u]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
No problem!

Babrałem się w MZ-etach kilka lat to też trochę doświadczeń się zebrało....

Jeżeli składasz TS-e to oprócz gaźnika istotny jest zapłon. Poniważ moto ten nie jest wyposażony w regulator odśrodkowy konieczne jest PRECYZYJNE ustawienie zapłonu! 3 mm przed GMP. Ustaw też przerwe na 0' date='4 mm - dokładnie. Jeżeli masz rozbabrany układ wydechowy zajzyj do tłumika. Pisałem o tym już przy okazji pytania o podrasowanie TS-y. Jak spojrzysz od strony wlotu do tłumika ( latarka) to zobaczysz przy odrobinie skupienia przesłonę umiejscowiona w okilicy końca stożka wlotowego. Ma ona kształt lekko stożkowy i powinna mieć kilka lub kilknascie otworów o średnicy około 10 mm. Po kilkunastu tysiącach przbiegu te otwory mają po kilka mm. Skutecznie zmiejsza to moc i dynamike. Przy pomocy długiego pręta można nagar wydłubać. Daje to naprawdę dużo. Polecam każdemu niech sprawdzi przy okazji u siebie!!!

Do zobaczenia na szlaku......

Krzysiek.[/u']

 

z tym tlumikiem brzmi zachecajaco - bo zdaje mi sie ze moja TS nie pierwszej mocy :D .

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...