Gość [email protected] Opublikowano 11 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2002 :oops: :cry: MAM MAŁY PROBLEM SKŁADAM MOTOCYKL MZ TS 250/1 I NIE WIEM JAKI POWINIEN BYC POZIOM W GAZNIKU PROSZE O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 12 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2002 Hej. Do kontroli poziomu paliwa w gaźniku służy taki wystep w dolnym jego deklu. ( jak przyjżyxz się pokrywce to jest tam taki kilkumilimetrowy nadlew) Postepowanie jest nastepujące:Odkręcasz dolny dekiel geźnika, nastepnie podłaczasz do gaźnika przewód paliwowy. Ustaw go w pozycji roboczej (lekko ukośnie) przytrzymaj dekiel reka. Po kilkunastu sekundach zakręć kranik i delikatnie odłacz przytrzymywany ręka dekiel. paliwo powinno przykrywać lekko opisany wcześniej wystep. Jeżeli jest inaczej skoryguj delikatnie blaszą na pływykachUWAGA> w ts-ach często nawalały zaworki przy pływakach. Zestaw naprawczy kosztuje grosze a może się zdażyć że jak postawisz moto to za pare minut ma cale paliwo na chodniku!!!!Przy montażu gaźnika należy zwrócić uwagę na szczelność połączenia gaźnika z króćcem łączącym go z cylindrem. Jeżeli silnik będzie bral "lewe" powietrze to wolne obroty będą trudne do ustawienia.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość [email protected] Opublikowano 12 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2002 :) DZIEKI BARDZO RATUJESZ MNIE OD PROB I BŁEDOW JESZCZE BYM COS SPAPRAL JESZCZE RAZ DZIEKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 12 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2002 No problem!Babrałem się w MZ-etach kilka lat to też trochę doświadczeń się zebrało....Jeżeli składasz TS-e to oprócz gaźnika istotny jest zapłon. Poniważ moto ten nie jest wyposażony w regulator odśrodkowy konieczne jest PRECYZYJNE ustawienie zapłonu! 3 mm przed GMP. Ustaw też przerwe na 0,4 mm - dokładnie. Jeżeli masz rozbabrany układ wydechowy zajzyj do tłumika. Pisałem o tym już przy okazji pytania o podrasowanie TS-y. Jak spojrzysz od strony wlotu do tłumika ( latarka) to zobaczysz przy odrobinie skupienia przesłonę umiejscowiona w okilicy końca stożka wlotowego. Ma ona kształt lekko stożkowy i powinna mieć kilka lub kilknascie otworów o średnicy około 10 mm. Po kilkunastu tysiącach przbiegu te otwory mają po kilka mm. Skutecznie zmiejsza to moc i dynamike. Przy pomocy długiego pręta można nagar wydłubać. Daje to naprawdę dużo. Polecam każdemu niech sprawdzi przy okazji u siebie!!!Do zobaczenia na szlaku......Krzysiek.[/u] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 27 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 Czy to chodzi o taka MZ gdzie sie swiece z boku wkreca ?? pozdr :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 27 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2004 Czy to chodzi o taka MZ gdzie sie swiece z boku wkreca ?? pozdr :D TS 250/1 ma juz swiece centralnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 No problem!Babrałem się w MZ-etach kilka lat to też trochę doświadczeń się zebrało....Jeżeli składasz TS-e to oprócz gaźnika istotny jest zapłon. Poniważ moto ten nie jest wyposażony w regulator odśrodkowy konieczne jest PRECYZYJNE ustawienie zapłonu! 3 mm przed GMP. Ustaw też przerwe na 0' date='4 mm - dokładnie. Jeżeli masz rozbabrany układ wydechowy zajzyj do tłumika. Pisałem o tym już przy okazji pytania o podrasowanie TS-y. Jak spojrzysz od strony wlotu do tłumika ( latarka) to zobaczysz przy odrobinie skupienia przesłonę umiejscowiona w okilicy końca stożka wlotowego. Ma ona kształt lekko stożkowy i powinna mieć kilka lub kilknascie otworów o średnicy około 10 mm. Po kilkunastu tysiącach przbiegu te otwory mają po kilka mm. Skutecznie zmiejsza to moc i dynamike. Przy pomocy długiego pręta można nagar wydłubać. Daje to naprawdę dużo. Polecam każdemu niech sprawdzi przy okazji u siebie!!!Do zobaczenia na szlaku......Krzysiek.[/u'] z tym tlumikiem brzmi zachecajaco - bo zdaje mi sie ze moja TS nie pierwszej mocy :D . pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.