gutek_rapier Opublikowano 23 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 No rzeczywiście uśmiac sie można z ich porad szczególnie z tą turbosprężarką w pierdziku :-D :-D :-D :-D :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 http://www.motorowery.go.pl/ Co za lipa to forum!!!!!Koleś chce zwiekszyć moc swojego charta czy czego tam, a niewie nawet gdzie w silniku jest komora korbowa.... bez komentarzaPolecam tamto forum dla poprawy humoru! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Greedo chyba już nie widzi różnicy między przeróbkami wizualnymi (Tiger, UFO halogen a'la szafka kuchenna), a przeróbkami na poważnie... Mniejsza o to. Czy ktoś ma opis zaworka membranowego do komarka? Ojciec kiedyś czytał w jakimś Młodym Techniku, ale to było wieki temu :D Facet napisał, że komarek znacznie zyskał na elastyczności i spadło spalanie. Wykonał to z żyletek :D Fajnie by było skombinować coś w tym stylu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Czy ktoś ma opis zaworka membranowego do komarka? Ojciec kiedyś czytał w jakimś Młodym Techniku, ale to było wieki temu Facet napisał, że komarek znacznie zyskał na elastyczności i spadło spalanie. Wykonał to z żyletek Fajnie by było skombinować coś w tym stylu...SKontaktuj sie z LuCZasem on teraz robi podobny patent w CZ cross 250. Stosuje membrane od Husqvarny... Robil juz cos takiego w MZ etz251 ze znajomym i podobne efekt niesamowity! Wymaga to jednak sporo wiedzy no i poswiecenie czasu: Trzeba wycinac otwory w tloku, przerabiac kartery, zeby zamocowac membrane no i przedewszystkim kupic ja od jakiej 50cm3 japonskiej najlepiej razem z gaznikiemZ3US napisał:http://www.motorowery.go.pl/ Co za lipa to forum!!!!! " A propo lozysk to mozna zastosowac lozyska wysoko obrotowe przez co silnik bedzie uzyskiwal wieksze obroty."Hahahahahaahhaah myslalem ze palne jak to przeczytalem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 ja Ci kibicuje :D A ja kibicuje twojemu rozwojowi intelektualnemu i poszerzaniu horyzontów. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 24 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 dziś oddałem cylinder do honowania czyli do szlifu na 40 fi tłoczek już przerobiłem i odelżyłem zostało tylko głowice od simsona roztoczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Njlepszy tuning Ogarka o jakim czytalem :D:):D co myslicie o takim tuningu: - kolor czerwono czarny mat i metalik - brak amorków z tylu a w ich miejsce amor z malucha (centralnie) poprowadzony do schowka - silnik na poduszkach - cylinder "60cmm" - gaźnik od simsona - lampa od simsona - przedni błotnik skrócony i poprowadzony na szpilce zamiast na uchwytach - tylny obcięty 3/4 długosci - gwintowane zawieszenie - podniesiny tył - utwardzone amory z przodu - obrotomierz i predkosciomierz z Jawy 350 Twin Sport - owiewka - podswietlenie silnika, licznika obrotomierza i schowków - stożkowy filtr - lampa tylna = halogen z malucha biały klosz+czerwona zarowka - bak zamocowany pod większym kątem wzgledem kanapy - miedzy bakiem a kanapą zero przerwy - antenka - opony a'la ścigacz - stacyjka z Jawy jak mi sie cos jeszcze przypomni to napisze Chlopak ma fantazje!! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 tuning Ogarka tyle ze gadamy o charcie i tylko o usprawnieniu silnika :mrgreen: a ten twoj przepis to istny WT :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sputnick Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Polecam przeczytac artykuly Tomasza Salka na temat rasowania silnikow 2T. Sam jestem w trakcie dokladnego stosowania tych tekstow w swoim charcie. Jak cos z tego wyjdzie to postaram sie wszytsko opisac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Greedo idz do mamy niech ci zrobi szlif tulei panewek zaworowych... zapraszam do naszego warsztatu zobaczysz jak sie robi modyfikacje/rozwierty silnikow 2cyl np... boje sie tylko ze nie ogarniesz.. jak masz watpliwosci gadaj z jose.. jak Cie zaszczyci i odpowie Tobie :-D a tak na temat : mozna wiecej o tej membranie ? moze tu sie wypowie osoba robiaca ten patent ? zaciekawilo mnie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 tyle ze gadamy o charcie i tylko o usprawnieniu silnika a ten twoj przepis to istny WT Wiem przeczytalem ten opis na www.motorowery.go.pl :D wiem ze to nie chart tylko ogar ale nie moglem sie powstrzymac i wkleilem go tutaj!! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Witam założyłem cały ten zestaw przerobiony tłok sforzeń pierścionki i dokładnie roztoczoną i dopasowaną głowice od simsona.Więc tak byłem u znajomego w warsztacie i sprawdzałem:Moc 3,9 koniaMoment 4.7 niutonometraPrędkość 73km/hSprężanie 10.3:1 Wszystko to sprawdzane na niedotartym silniku nieoczyszczonym tłumiku ze standartowym filtrem i gaźniku od komara Mam zamiar wstawić jeszcze: Gaźnik od simsonaPorządnie przeczścić i uszczelnić wydechJakąś dobrą świece jakąś NGK a nie ISKRYNo i spróbować wstawić membrane Teraz zostaje mi tylko go dotrzeć ogólnie warto za te 110zł było warto zrobić taki tuning [ Dopisane: 25-11-2005, 15:51 ]a no i oczywiście cylinder też wstawiłem :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 brawo :D mozna tez załozyc zwykly tlumik z simsona ps to sa standardowe przelozenia ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 tak tylko osiąga takie prędkości bo ma silnik o bardzo małym przebiegu wkońcu to 400km jest tak mało ponieważ dostałem go od starszej pani która kiedyś kupiła go żeby jeździć na zakupy ale zdrowie jej na to niepozwalało więc dała go mi. A tłumik chartowski to taki sam jak simsonowski tylko że ma inne mocowanie przy kolanku [ Dopisane: 25-11-2005, 17:12 ]pojade na pomiar jeszcze po dotarciu i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Jakie masz obroty przy vmax'ie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.